Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Cum să vă prezentați profilul LinkedIn când sunteți în șomaj

Vă întrebați cum să vă prezentați profilul pe LinkedIn atunci când nu aveți un loc de muncă. Cu toate aceste, în ciuda situației dumneavoastră, aveți mai multe posibilități pentru a reuși autopromovarea decât alții. Vă puteți afișa deschis și într-o manieră eficientă marca personală și competențele fără a trezi bănuielile patronului. Însă, înainte de a vă lansa, este bine să identificați tot ce trebuie să comunicați și cum să o faceți. Să ne concentrăm pe punctele care trebuie evidențiate.

Agățați-vă de valoarea dumneavoastră adăugată profesională

Trebuie să vă promovați în mod evident valoarea adăugată profesională pe care o aduceți unui angajator. Și nu titlul ultimului dumneavoastră job va fi cel care va accelera contactele, chiar dacă acoperă exact meseria pe care o căutați. Statutul dumneavoastră nu vă pune în valoare brandul profesional în fața recrutorilor. Trebuie să afișați o promisiune clară a valorii pe care-o oferiți unui nou patron, făcând în același timp aluzie, fără a o preciza direct, la căutarea ununi nou post. Iată câteva exemple care arată cum să faceți un mesaj clar fără conotația negativă a statutului de „șomer”:

„Directorul dumnevoastră financiar, rupt din …, consolidare și montaj financiar, obișnuit cu mediul francofon și anglo-saxon.”

„Directorul dumneavoastră de achiziții, expert „scos din producție”, un plus în strategie și metodologie, cu rezultate și referințe.”

Un angajator este atras de o promisiune care corespunde proiectului său. Vorbiți-i de viitor, de viitorul lui, și despre modul în care i-l puteți îmbunătăți.

Un curriculum vitae plin de cuvinte cheie despre viitor

La fel ca și titlul făcut pentru a „agăța” și a-i crea dorința să dea click pentru a ști mai mult, CV-ul poate fi utilizat pentru a livra un mesaj direct, complet, detaliat în punctele esențiale, coerent față de propunerea dumneavoastră de valoare anunțată în titlu. Începeți printr-un mesaj titlu care precizează într-un mod cât mai concret ceea ce oferiți – câștiguri de productivitate, o diminuarea a stocurilor, o marjă X. Folosiți cuvinte cheie utilizate pe post de cârlig și binaînțeles practicate într-o manieră generală de către recrutori atunci când fac o căutare pentru a găsi același tip de expertiză. Nu uitați niciodată că un CV nu este decât un istoric al vieții dumneavoastră profesionale, care justifică anunțul valorii aduse. Iar dacă din cuvintele dumneavoastră un eventual angajator poate înțelege că-și poate îmbunătăți angajându-vă viitorul afacerilor sale și al beneficiilor, s-ar putea să fi atins ținta.

O imagine activă și dinamică

Dacă sunteți de puțin timp fără job vi se oferă mai multe opțiuni. Menționați ultima funcție fără a preciza într-o manieră explicită că s-a terminat recent, mai ales dacă din punct de vedere juridic faceți încă parte din efectivele întreprinderii pentru că vi s-a vărsat o îndemnizație de plecare. De validat acest lucru cu angajatorul dumneavoastră înainte de plecare. Sigur, puteți pur și simplu să precizați pe profil data de încetare, ceea ce va scădea ușor numărul de consultări a acestuia. Puteți de asemenea opta pentru soluția indicării unui job temporar, a unei misiuni de tranziție care dă o idee recrutorilor despre ceea ce căutați. Dumneavoastră trebuie să alegeți opțiunea cu care vă simțiți cel mai bine și pe care sunteți capabili să v-o asumați în cursul unui interviu. Într-o manieră generală aveți interesul să oferiți o imagine pozitivă, valorizantă, atrăgătoare, fără a trișa ori a-i înșela pe cei care vă studiază profilul.

Prin ce aduc avantaje întreprinderii atuurile dumneavoastră

O constatare trebuie să vă ajute: statutul de „căutător al unui loc de muncă” nu are nimic „sexy”. În măsura posibilului, faceți în așa fel încât să nu ajungeți în această situație. Un angajator sau un recrutor sunt de la început atrași mai mult de profilul cuiva care este „activ”, în mișcare, deja „angajat”. Este mai atrăgător și acest lucru îi reasigură. Dacă utilizați cuvinte cheie și mesaje potrivite în legătură cu marca dumneavoastră personală, veți mări într-un mod semnificativ traficul, numărul de clicuri și posibilitatea de a găsi un job. Prezentați-vă întotdeauna unui angajator nu prin atuuri, ci prin ceea ce îi aduc ca avantaje întreprinderii sau lui însuși.

Alte articole complementare:

Dezvoltarea angajaților trebuie să înlocuiască analiza performanțelor

Cadre de conducere – cine sunteți cu adevărat?

Principiile managementului echitabil

Ce înseamnă reușita?

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *