Blog

Blog

Comments (1) - Dezvoltare Personală

5 idei pentru accelerarea afacerii

S-au dus deja câteva luni bune din acest an și toată lumea este deja cufundată de mult în maximizarea atuurilor pentru a accelera afacerile. Iată în continuare 5 idei.

Fixați-vă 5 obiective

Faceți lista celor 5 rezultate pe care doriți să le obțineți în perioada următoare. Obiective clare, precise și tangibile. Stabiliți pentru fiecare dintre ele cum vă veți organiza pentru a le atinge. Fiți, ca de fiecare dată, riguroși și analizați corect ceea ce trebuie întreprins pentru ameliorarea situației. Notați etapele care trebuie depășite, stabiliți o veritabilă foaie de parcurs pentru ca cele 5 proiecte să devină realitate.

Auditați-vă organizația și instrumentele

În prima parte a fiecărui an este momentul ideal pentru evaluarea organizației și a sistemelor pe care le posedați. Priviți toate angrenajele întreprinderii dumneavoastră, rolul fiecărui colaborator în punerea în operă a procesului, căutând zonele care pot fi ameliorate și raționalizațe pentru a câștiga timp. Aveți grijă să suprimați orice element care nu mai este necesar, eliberați un maxim de energie pentru ca echipa dumneavoastră să se concentreze pe obiectivele cele mai importante pentru întreprindere, fără a pierde timpul cu instrumentele puțin productive sau chiar perimate.

Delegați responsabilitățile

Gândiți-vă bine la toate sarcinile cotidiene pe care vi le asumați, adesea fără să vă dați seama, și veți constata că unele dintre ele pot fi realizate de un colaborator. Este tentant să lăsați lucrurile așa cum sunt, dar poate că este timpul să începeți sau să reîncepeți să acordați încredere celorlalți. Faceți o listă cu responsabilitățile dumneavoastră cotidiene și identificați-le pe acelea pe care le puteți delega rapid și ușor. Acest lucru vă va elibera timpul pentru a-l investi în misiuni mai importante și determinante pentru viitorul companiei. Începeți cu una sau două sarcini limitate, observați rezultatul, apoi continuați cu responsabilități mai importante.

Automatizați la maximum operațiunile

Întotdeauna este un moment bun pentru a adopta noi comportamente și moduri de a face lucrurile, care se înscriu în modelul dumneavoastră de afacere. Puteți automatiza anumite activități subalterne cu noi aplicații și tehnologii recente. Sunt disponibile numeroase programe și aplicații pentru managementul de proiect, contabilitate, marketing sau mediile sociale. Petreceți mai puțin timp cu aceste sarcini, adesea repetitive și eliberați-vă timpul pentru a vă consacra situațiilor în care intervenția dumneavoastră este indispensabilă.

Găsiți modalități de a vă surprinde clienții

În permanență trebuie să vă gândiți la noi metode pentru a vă surprinde și a vă satisface clienții. Căutați mijloace diferite împreună cu echipa pentru a vă încânta clienții. În loc să plonjați, ca toată lumea, în execuția responsabilităților de fiecare zi, luați un pic de distanță și găsiți ceea ce îi va impresiona și îi va fideliza pe clienții dumneavoastră. Elaborând aceste 5 idei, vă veți concentra pe ceea ce este esențial pentru organizația dumneavoastră și veți profita la maxim de noile oportunități ale afacerii dumneavoastră.

Alte articole complementare, care poate v-au scăpat:

Exploatați-vă carisma de lideri

Tehnici cheie de prezentare utilizate de Steve Jobs

Interviul de recrutare – non-verbalul spune mai mult decât vorbele dumneavoastră

Aplicarea metodologiei școlii de la Palo Alto în organizații

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *