Accelerați creșterea afacerii dumneavoastră printr-o cultură creativă
Inovația este importantă pentru creșterea întreprinderii dumneavoastră. A avea sau a crea o cultură de întreprindere deliberat fluidă și creativă, oricare ar fi talia, sectorul sau bugetul dumneavoastră, este posibil grație schimbărilor de comportament care vor ameliora creativitatea echipei dumneavoastră, vor atrage talente, iar în final vor accelera creșterea afacerii dumneavoastră. Să ne concentrăm pe condițiile unei culturi creative.
Un spațiu de lucru care inspiră
Totul începe cu spațiul de lucru. Schimbați tot ce a devenit demodat sau depășit. Trebuie să faceți întreprinderea să evolueze și să inoveze fără încetare. Privilegiați spațiile mari, deschise, ferestrele mari, lumina, comoditățile unei bucătării, echipamente practice, cum ar fi un duș sau o parcare. Chiar dacă nu construiți un birou de la zero, puteți adăuga tablouri și markere, puteți furniza echipei computere performante care vor contribui la un spațiu favorabil creativității.
Orare de lucru flexibile
Orarele fixe sunt compatibile cu o organizație sănătoasă și nu cu creativitatea care nu poate fi cantonată în orare stricte. Ritmurile de lucru diferite ne fac mai mult sau mai puțin productivi între anumite ore. Pentru unii, cele mai bune idei vin în mijlocul nopții sau în timpul unui prânz când mintea este destinsă. În meseriile legate de noile tehnologii de exemplu, un dezvoltator poate fi cel mai productiv la miezul nopții după câteva ore de somn. Dacă vreți să încurajați productivitatea și creativitatea, privilegiați orarele flexibile. Flexibilitatea atrage talentele creative cu centre de interes foarte variate care îmbogățesc organizația.
Zile de vacanță nelimitate
Mijlocul cel mai sigur pentru a găsi inspirația este de a face o pauză. Inspirația vine cel mai adesea când colaboratorii sunt eliberați de rutina cotidiană, de mediul lor familiar și noi stimuli îi motivează. A lua o zi sau două de concediu pentru a se odihni acasă, a merge fără scop printr-un cartier nou, a face o excursie de o zi cu prietenii favorizează creativitatea. Oferiți zile de vacanță nelimitate și faceți la fel. Încurajați evadarea, schimbarea de decor prin călătorii îndepărtate, un ritm de viață diferit, obiceiuri derutante, noi modalități de gândire, tot atâtea condiții care provoacă imaginația și creativitatea.
O echipă diversificată
Recrutarea colaboratorilor a fost întotdeauna o provocare. Ca mulți alți șefi de întreprindere, vă plângeți cu siguranță că nu îi găsiți ușor. Poate că asta se datorează faptului că vă căutați propria replică, crezând că un geamăn profesional v-ar dubla întreprinderea de azi pe mâine. Este mai bine să construiți o echipă diversificată a cărei forță constă în varietatea experiențelor, a profesiilor și a îmbinărilor culturale.
Oamenii în primul rând
O cultură de întreprindere cu adevărat creatoare depinde în primul rând de personalul dumneavoastră. Chiar dacă credeți că clienții trebuie să fie întotdeauna prioritari, patroni inspirați ca Richard Branson de la Virgin Group au demonstrat că succesul decurge din punerea în prim plan a oamenilor, și asta înaintea clienților și chiar a acționarilor.
Recompensați asumarea riscului
O dată create timpul și spațiul pentru creativitate, trebuie să încurajați asumarea riscului prin recompense. Întreprinderile care vă inspiră au reușit arareori urmând tradiția și respectând regulile. Deja, dacă v-ați construit propria întreprindere, v-ați asumat un risc enorm. Și atunci de ce să nu vă înconjurați de oameni care își pot asuma la rândul lor riscuri pentru a vă ajuta să vă urmăriți viziunea? Google își sărbătorește salariații care consacră o parte a orelor de lucru pentru a-și dezvolta proiecte proprii în scopul încurajării unui comportament de asumare a riscului într-un mediu controlat. Ideea perturbatoare nu se acomodează cu stabilitatea.
Încurajați diferențele de opinie
Pentru a suprima complezența, nimic nu e mai bun decât dezacordul, fără ca acest lucru să conducă la un război intern sau să creeze o dezbinare penibilă pe plan psihologic. Este vorba de un dezacord între profesioniști asupra ideilor care trebuie promovate, favorizate prin diversitatea echipei, această fricțiune a conceptelor și viziunilor fondată pe dezbatere, care va permite întreprinderii dumneavoastră să se înnoiască.
Favorizați rezolvarea colectivă a problemelor
Într-o întreprindere mică, colaboratorii se ajută adesea unii pe ceilalți pentru a anima cu succes un proiect important. Un membru al serviciului de concepție poate lucra cu cineva de la suportul tehnic. Acest lucru creează o situație în care profesioniștii cu competențe diferite lucrează împreună pentru a găsi o soluție, ceea ce aduce adesea idei neașteptate.
Permiteți libertatea cuvântului
Lăsați-i să exprime ceea ce simt. Încurajați-i să vorbească deschis în loc să se streseze evitând să rănească sentimentele celorlalți. Creați o cultură unde colaboratorii își pun întrebări dificile fără a fi în defensivă. Astfel ei nu cad în complezență, care e sterilă, ci gândesc fără tabu-uri și se exprimă fără reținere prin întrebări foarte pertinente și inteligente.
Dați responsabilități și autonomie
Într-o întreprindere mică cu un proiect mare, chiar și cel mai tânăr colaborator are o mare responsabilitate. A da responsabilități și autonomia necesară luării deciziilor creează o atmosferă destinsă de ingeniozitate care susține puternic creativitatea.
Articole complementare recomandate:
Calitatea vieții la locul de muncă impactează performanțele întreprinderii
Managementul critic și alte moduri de a demotiva
AngeloXMcclusky
1:22 AM, June 2015
We are a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
Your web site offered us with useful information to
work on. You have done an impressive process and our whole
community shall be grateful to you.