Blog

Blog
7 obiceiuri proaste când vorbiți în public, care vă distrug capacitatea de a fi plăcuți

Comments (0) - Uncategorized

7 obiceiuri proaste când vorbiți în public, care vă distrug capacitatea de a fi plăcuți

A avea cele mai bune idei din lume nu vă ajută, dacă nimeni nu vrea să le asculte. Cât de bine îi influențați pe alții ține de ceea ce spuneți, dar și de ceea ce nu spuneți. Iată mai jos câteva obiceiuri proaste pe care trebuie să le evitați, dacă vreți ca oamenii să vă asculte, numite de unii autori „cele șapte păcate ale vorbitului”.

Bârfa

A vorbi de rău pe cineva pare să declanșeze o reacție în lanț. Dacă începeți să bârfiți, reputația dumneavoastră va suferi și îi veți incita pe alții să vă bârfească și pe voi.

A judeca

Dacă vă alimentați conversația cu judecăți la adresa altora, conștientizați persoanele cărora le vorbiți că și ele sunt judecate. Și le va fi frică să se deschidă față de voi. Ar putea chiar să se închidă complet.

A fi negativi

Un prieten îmi povestea că mama lui, în ultimii ani de viață, devenise incredibil de negativistă, găsind motive de dezamăgire în orice. Prietenul meu spunea că se forța să nu o mai asculte atunci când petrecea timp în compania ei.

A alege să fiți optimiști va face conversația cu dumneavoastră mai plăcută. Și în plus face bine la sănătate.

A vă plânge

Toată lumea trebuie să facă față unor provocări, deci nu toți trebuie să fie conștienți de cele pe care le întâmpinați. Concentrându-vă asupra părții întunecate a vieții veți începe să vă plângeți, iar acest lucru poate deveni cu ușurință un obicei. Înainte de a vă da seama, veți deveni cunoscuți ca persoanele care se plâng de vreme, de știri, de muncă și de orice altceva. Este ceea ce se numește „mizeria virală”.

Găsirea scuzelor

Nu le va lua mult celorlalți să observe că vă debarasați de responsabilități. Unii au talentul de a „arunca cu noroi”, punând vina în cârca oricui cu excepția propriei persoane, atunci când se întâlnesc cu eșecul.

În timp ce unii pot utiliza ocazional scuzele, un flux constant al acestora dezvăluie faptul că nu vă asumați responsabilitatea pentru propriile acțiuni.

Exagerarea

Exagerarea vă „înjosește limbajul”. Adăugând un stil dramatic este o formă de a minți și, în general, „nu vrem să ascultăm oameni care ne mint”.

A fi dogmatic

Este un lucru periculos, mai ales atunci când opiniile și faptele devin confuze. Nimeni nu vrea să fie bombardat cu opinii exprimate ca și cum ar fi adevărate.

Alte articole complementare:

Concluzionarea unei vânzări cu un client dificil

Management de tranziție part time, o realitate operațională

43 de erori curente de evitat în timpul interviului de recrutare

Diferite tipuri de clienți și moduri de gestionare a lor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *