Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

De ce este necesară o strategie de achiziție a talentelor

Directorul General este figura autorității în interiorul unei organizații și adesea cel care are ultimul cuvânt în privința proiectelor care se lansează, unde trebuie investit și cum să se înainteze cu afacerea. Dar directorii vizionari se văd în oglindă altfel. În economia hiper-competitivă din ziua de azi cel mai critic aspect al inovării și al creșterii constă în capacitatea de a atrage și a reține oamenii potriviți care să ajute la realizarea viitorului. Planificarea strategică agresivă transformă starea de spirit a unui director tradițional în cea a unuia de resurse umane, care acționează investind în cele mai bune metode pentru a câștiga războiul pentru talentele de vârf.

Achiziția talentelor are nevoie de propriul software

Directorii sunt responsabili pentru construirea bazei de clienți și creșterea vânzărilor, adevărata sevă a afacerilor. Recent companiile au investit masiv în tehnologie, cum ar fi programele de management a relațiilor cu clienții (CRM), pentru a crea legături cu clienții scurtând procesele de business. În timp ce sunt cheltuite miliarde pe programe tip CRM pentru a facilita legăturile autentice și valoroase cu clienții, atunci când vine vorba de talente și angajare, majoritatea organizațiilor continuă să folosească tehnologii depășite, care nu sunt proiectate pentru funcția cea mai critică – recrutarea.

Un studiu din 2014 al McKinsey referitor la digitalizare constată că liderii de business au plasat relațiile cu clienții ca fiind cea mai importantă prioritate strategică din punct de vedere tehnologic. Și totuși, aceiași executivi au recunoscut că cele mai multe obstacole sunt legate de achiziția talentelor. Astăzi, organizațiile cu o gândire avansată înțeleg că pentru a reuși să atragă talentele cheie  și să prospere într-un peisaj vast, în schimbare rapidă și foarte tehnic în privința candidaților, au nevoie să adopte noi tehnologii pentru achiziția talentelor. Aceste organizații înțeleg că noua specie de CRM este cea de management a relațiilor cu candidații, o formă de marketing a recrutării. Care trebuie să fie un imperativ al core business-ului.

Gândiți-vă întâi la talente

A obține oamenii potriviți pentru a inova și a crește afacerea este mult mai important pentru atingerea obiectivelor globale decât orice altă parte a planului de afaceri. Oamenii sunt una dintre cele mai mari, dacă nu cea mai mare investiție pe care o face o companie. Angajările mediocre sau proaste, ca și rezultatele care provin din recrutarea ineficientă costă companiile bani, timp și resurse.

Companiile tratează adesea resursele umane ca pe o treabă administrativă de fundal în strategia de business. Liderii inteligenți care inovează și își depășesc competitorii fac asta prin prioritizarea achiziției talentelor ca o sarcină pe termen lung și nu într-un moment de necesitate. Strategiile de recrutare dau de asemenea companiilor flexibilitatea de a-și cântări companiile în timp. Dacă resursele umane au o poziție de prim rang în viziunea pe termen scurt și lung a companiei, ele pot planifica susținerea întregii afaceri pe toate planurile.

Împreună cu planificarea afacerilor, investițiile și resursele, talentul și tehnologia sunt sinonime în modul în care directorii generali trebuie să abordeze strategia de recrutare. Mult prea des ne concentrăm doar pe competiția pentru clienți și nu pe cea pentru talente. Pentru a avea succes, directorii au nevoie să continue căutarea talentelor cruciale. Gândind ca niște directori de resurse umane, directorii generali pot până la urmă să proiecteze strategiile corecte și procesele concentrate pe tehnologie pentru a-și cultiva activele cele mai importante: oamenii.

Articole complementare recomandate:

Cuvintele clienților vă construiesc brandul

Promovarea personalului în organizații

Despre câștigarea respectului prin exemple

Poate funcționa întreprinderea dumneavoastră fără salariați?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *