Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

5 erori de evitat pentru a apărea în căutări pe Google

Update-urile algoritmului Google și progresul tehnologic fac dificil un sistem de referință durabil. Există multe lucruri de făcut pentru a-l ameliora, așa cum sunt multe erori de evitat. Iată cinci erori de evitat pentru a rămâne în grațiile sistemului de căutare Google.

Uitarea internautului de pe mobil

Este o eroare să neglijați navigația de pe mobil într-un moment în care aceasta se dezvoltă cu pași mari. Încă din 2015 design-ul responsiv nu mai poate aștepta. Google a anunțat oficial convivialitatea pentru mobile ca fiind un factor favorizant în clasamentul site-urilor. Internauții se conectează din ce în ce mai mult de pe telefon sau tabletă și trebuie să vă adaptați acestor modalități de conexiune. Cum fiecare terminal posedă propria sa rezoluție a ecranului care dă un rezultat diferit, „design-ul responsiv” este soluția de neocolit dacă doriți să vă păstrați prezența pe net oricare ar fi suportul de navigare.

Neglijarea metadatelor

O altă eroare gravă constă în neglijarea metadatelor. Fiecare pagină a site-ului dumneavoastră web trebuie să aibă un meta-titlu și o meta-descriere. Aceste balize sunt utilizate pentru a comunica motoarelor de căutare ce conține fiecare pagină și de a indexa corect site-ul dumneavoastră în rezultatele lor. De altfel, aceste metadate corespund cu ceea ce îi apare utilizatorului și îi indică ce poate găsi dacă dă click.

Nevalidarea cuvintelor cheie cu utilizatorii

Atenție la utilizarea unui jargon intern cu care utilizatorul de bază poate nu este familiarizat. Este mai bine să faceți câteva cercetări, să cereți utilizatorilor cuvintele pe care le utilizează, să folosiți un instrument de planificare de la Google pentru a obține idei de cuvinte cheie și de previziuni de trafic. Și eventual să vă interesați de ceea ce fac concurenții dumneavoastră. În acest fel veți cunoaște cu exactitate cuvintele sau expresiile utilizate de cei care caută teme legate de activitatea dumneavoastră.

A ignora SEO timp de un an

Dacă ați pus la punct un SEO (Search Engine Optimization) eficient este bine, dar dacă-l uitați timp de luni de zile vă aruncați spre surprizele neplăcute. SEO este un proces continuu care necesită un angajament în timp real. Un motor de căutare apreciază schimbarea constantă, conținutul împrospătat, noi legături și actualizări coerente. Este o muncă cronofagă și care necesită o expertiză reală. Ar trebui pentru ea să recurgeți la o agenție de telemarketing sau de referențiere care vă va ajuta să generați mai mult trafic și mai multe venituri.

A lăsa conținutul site-ului să îmbătrânească

Contrar vinului bun, un conținut vechi nu atrage referințe bune. A nu se atinge de conținut este o eroare majoră. Motoarele de căutare își trimit roboții în căutarea anumitor indicatori SEO și în funcție de ceea ce găsesc vă clasează în rezultatele căutărilor. Nicio schimbare a conținutului principal pe o lungă perioadă le semnalează că sunteți inactivi și că informațiile dumneavoastră sunt perimate. Dacă vă actualizați în mod regulat conținutul, vă creșteți probabilitățile de a fi clasat pe locurile cele mai bune.

Articole complementare:

Transformați timpul într-un companion al reușitei dumneavoastră

Ce este atitudinea?

Cultură și competitivitate

Cum omorâți zvonurile înainte să vă îngroape

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *