Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Dați substanță mărcii dumneavoastră digitale

Astăzi este mai bine să apăreți pe Google decât să trimiteți un CV. Este singurul mod de a exista și de a fi văzut de o majoritate de persoane în lumea digitală, cu condiția de a avea un conținut online de calitate și o marcă virtuală. În fața unei piețe a muncii atone și vâscoase și a competiției acerbe pentru un job este mai bine să aveți o marcă digitală puternică.

Creați-vă marca digitală în paralel cu jobul

Aveți interesul de a nu vă defini în mod exclusiv prin munca sau compania dumneavoastră. Pentru mulți angajați, cariera este furnizorul principal de sens în viață. În ziua în care-și pierd postul, ei se simt eliminați ca oameni. O concediere vă poate mătura și vă poate lăsa lat. Ca și cum i-ați fi predat viața dumneavoastră patronului sau firmei care v-a angajat. OK, nu mai existați din punct de vedere social și economic pentru această întreprindere care tocmai v-a concediat, dar aveți o altă existență, cea care există pe internet, pe care nimeni nu v-o poate lua și care poate dura la nesfârșit. De unde interesul construirii unei mărci digitale personale și de a-i da substanță.

Construirea propriului patrimoniu digital

În paralel cu slujba pe care-o aveți, o puteți face, și este chiar recomandat să o faceți, chiar dacă întreprinderea vede acest lucru ca pe o amenințare pentru că ea vrea să controleze totul și să vă cantoneze în limitele mărcii sale, în timp ce cea care vă acceptă marca digitală adaugă credibilitate mărcii proprii. Trebuie să vă construiți patrimoniul digital cu marca personală online. Este ancorarea existenței dumneavoastră digitale care vă îmbogățește jobul actual, îl generează pe următorul și pe cel de după. Acest capital digital vă va supraviețui, deci cumpărați-vă propriul nume de domeniu, iar dacă aveți un blog și un site acestea vor consolida proprietatea acestui capital digital pe care-l veți lăsa moștenire copiilor dumneavoastră! Crearea unei mărci personale online este deci un proces de construcție a unei bogății sociale care se substituie jobului sau carierei. Nu este suficient să plasați câteva cuvinte pe LinkedIn, este un proces axat pe creația și publicarea unui conținut, constituind documentația proprietății dumneavoastră intelectuale.

Definiți un ecosistem digital pe gustul dumneavoastră

Vitrina dumneavoastră digitală trebuie să se inspire din pasiunea care vă indică direcția și un scop foarte clar, pornind de la o sinteză care vă diferențiază. Trebuie să vă afișați personalitatea și pasiunea, care vă vor inspira acțiunile. Nu este vorba pur și simplu de a vă prezenta pe LinkedIn, trebuie să mergeți mai departe și să vă dotați cu o platformă (nimic mai ușor cu WordPress) pe care să o partajați pe LinkedIn. Iată dovada socială a existenței dumneavoastră. Încrederea online vă poziționează ca demn de lectură, de a fi urmat și distribuit. Acest lucru necesită timp, dar iată-vă la un moment dat proprietar al vitrinei care vă afișează realizările: mențiuni în media, citate în bloguri, publicații, cărți, fani și adepți ai rețelelor dumneavoastră sociale, redistribuiri, acțiuni pe LinkedIn și Facebook. Iată piesa centrală credibilă a vieții dunmeavoastră socio-digitale. Interveniți pe Twitter, LinkedIn, Facebook, Viadeo și Xing, triați mediile de nișă care tratează pasiunile dumneavoastră, utilizați imagini, clipuri video și muzică cu Youtube, Pinterest și Instagram. Un cont Google+ și Flipboard pentru afișarea și partajarea ideilor dumneavoastră. Numele dumneavoastră de marcă este pertinent într-o rețea socială dacă este adaptat priorităților dumneavoastră. Ecosistemul dumneavoastră gravitează în jurul obiectivului propriu cu declinarea cuvintelor cheie pe care doriți să le aliniați pe motoarele de căutare și îmbunătățiți conținutul în timp real în funcție de comentarii și acțiuni.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *