Blog

Blog
Secrete pentru a deveni un antreprenor prosper

Comments (1) - Dezvoltare Personală

Secrete pentru a deveni un antreprenor prosper

Pentru a reuși ca antreprenor trebuie să munciți dur și să perseverați. Nu există o zână a afacerilor, care cu o mișcare a baghetei magice să vă aducă succesul. Cea mai mare parte a antreprenorilor care reușesc urmăresc scheme comparabile și împărtășesc caracteristici fundamentale similare. Sute de articole și de cărți pretind cunoașterea secretului reușitei în afaceri. Cea mai mare parte se rezumă la aceleași puncte principale: pasiune, perseverență și atitudine pozitivă. Cultivarea acestor atuuri necesită însă o strategie inteligentă.

Dragostea pentru ceea ce faceți

Pasiunea este cheia pentru păstrarea unei strategii dinamice. Indiferența într-un efort antreprenorial înseamnă o lipsă crucială a dorinței de a reuși. Perseverența este singurul lucru care garantează în timp un rezultat pentru o persoană, un job sau o întreprindere. Câți șefi de întreprindere au eșuat și, în ciuda acestui lucru, au continuat, în măsura în care le rămânea plăcerea de a o face, ceea ce le-a permis să nu abandoneze niciodată.

Asumarea unor riscuri calculate

Auziți în mod regulat povestea câte unui antreprenor care a investit dintr-o dată într-o oportunitate, a celui care a dat un tun, care a ieșit învingător după șase luni sau câțiva ani, dar aceștia sunt rari. Gestionarea riscurilor este un factor esențial în orice demaraj, iar echilibrul este esențial. Puteți absorbi pierderile mai ușor dacă vă asumați mai puține riscuri la început, care vă furnizează învățăminte esențiale și productive.

A învăța de la alții

Antreprenorii care reușesc au muncit adesea pentru altcineva în domeniul lor înainte de a porni pe cont propriu. A petrece câțiva ani în societatea unui excelent profesionist sau mentor reprezintă o excelentă rampă de lansare. A învăța din erorile viitorilor dumneavoastră concurenți, a reflecta din interiorul firmelor lor asupra manierei de îmbunătățire a modelului lor, este ideal. Găsiți pe cineva care să vă formeze și când sunteți înarmat, instalați-vă.

Autopromovarea

Prima comercializare pe care o cunoaște orice întreprindere provine de la fondator. A petrece timp pentru a vă împărtăși viziunea, pentru a vă focaliza pe client, comunicându-i avantajele pe care le va obține făcând afaceri cu dumneavoastră, se cheamă autopromovare. Dacă nu vă vindeți dumneavoastră afacerea, nimeni nu o va face în locul dumneavoastră.

A acționa mereu și în permanență

Antreprenorul este un actor influent. El nu-și poate permite să analizeze fiecare detaliu și nu există loc pentru amânări într-un demaraj. Este un timp complet, fără vacanțe sau concedii. O muncă necesitând un elan constant, realizarea unei scurte evaluări în fiecare etapă pentru a continua, încrezându-vă în instinctele dumneavoastră.

Faceți un business plan

Profitați de bogăția cunoștințelor furnizate de antreprenorii de succes și faceți un business plan. Acesta nu trebuie să fie cât o carte. Zece pagini ajung pentru a cuprinde tot ce vă este necesar pentru a începe.

Construiți-vă reputația

Întreținerea unui blog pe un site bine organizat, sau acordând timpul și competențele dumneavoastră scriind, participând la manifestări legate de meseria dumneavoastră, vă arată locul în respectiva comunitate și vă construiește expertiza. Astăzi, o bună reputație începe printr-o reputație electronică și prin talentul de a dezvolta un brand personal.

Nu este niciodată prea târziu pentru a începe

Numeroși antreprenori prosperi s-au lansat în afaceri destul de târziu în viață și au avut un succes enorm atunci când ajunseseră spre sfârșitul carierei. Experiența, care vine o dată cu vârsta, vă dă o imagine unică a activității dumneavoastră, asupra întreprinderii dumneavoastră și despre ceea ce trebuie să faceți. Experiența de viață dă profunzime faptelor dumneavoastră.

Construcția unei echipe

Găsirea competențelor și atitudinilor care susțin dezvoltarea și cultura mărcii pe care doriți să o promovați favorizează inovația și vă ameliorează reputația. Angajarea profesioniștilor care posedă competențe și talente complementare și, mai ales, doresc să lucreze împreună, creează o emulație și multiplică forțele acțiunilor și a strategiei dumneavoastră.

Fiți conștient de influența dumneavoastră

Atitudinea dumneavoastră de fondator dă tonul în întreprindere. Este principiul exemplarității șefului. A vă arăta negativ, puțin productiv sau insuficient angajat vă pătează reputația. Succesul dumneavoastră depinde în mare măsură de erorile pe care le faceți și de corecțiile pe care le faceți din mers. A face față provocărilor din lumea afacerilor îl transformă pe fondatorul proprietar de la început în șef de coloană și în șef de întreprindere. Demararea unei întreprinderi poate face ravagii în viața dumneavoastră personală pentru că veți ajunge suficient de des pe marginea prăpastiei în timpul lansării. De aceea trebuie să aveți grijă de dumneavoastră din punct de vedere fizic și mental. În această perioadă exaltantă somnul și relaxarea joacă un rol central pentru a vă da forța fizică și de caracter necesară înaintării spre succes. Cei care reușesc urmează în general o abordare structurată, o disciplină a vieții, care presupune trezirea devreme și socializarea și destinderea seara.

Alte articole recomandate:

Secrete pentru a fi crezut, plăcut și respectat

Atunci când creșterea rimează cu încrederea

Ce nu vor îndrăzni niciodată să vă spună colaboratorii dumneavoastră

O strategie câștigătoare pentru afirmarea valorii dumneavoastră profesionale

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *