Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Dorie Clark despre brandingul personal

Dorie Clark este profesoară de marketing la Fuqua Business School (Duke University) și contribuie frecvent la Harvard Business Review și Forbes. Ea crede că formările în domeniul brandingului personal, deși favorizează în general dezvoltarea personală și performanța individuală, pot să contribuie de asemenea la remobilizarea colaboratorilor și la crearea de legături sociale în interiorul organizațiilor.

De curând a publicat o carte despre brandingul personal: „Reinventing You: Define Your Brand, Imagine Your Future”

Iată patru practici de branding personal recomandate de Dorie Clark:

Dezvoltarea narativă: „Să fii capabil să te descrii în câteva fraze, să îți formulezi succint parcursul, eventualele tranziții trăite în cursul carierei, proiectul profesional… Pe scurt, de unde vii și unde dorești sa ajungi.”

Schimbul în interiorul unui binom: „Este interesant să asociezi un prieten, o persoană de încredere, la demersul de branding personal pentru a dispune de o privire externă, cinstită și transparentă, și a putea face pasul înapoi dacă este cazul.”

Prezența pe internet: „Astăzi este indispensabil să îți așezi procesul de marketing personal pe Web, în special pe rețelele sociale de tip Twitter, LinkedIn sau printr-un blog. Și să te poziționezi bine în rezultatele motoarelor de căutare.”

Nu una singură ci mai multe rețele: „Că este vorba de rețele virtuale sau reale, trebuie să ți le creezi și să le animezi în mod proactiv și strategic.”

Alte articole complementare:

Cum să demascați un impostor și să decriptați o candidatură

Tehnici simple pentru a vă face treaba în mai puțin timp

Angajații buni fac greșeli, iar liderii adevărați le permit să o facă

Interviul de recrutare – non-verbalul spune mai mult decât vorbele dumneavoastră

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *