Blog

Blog

Comments (0) - Dezvoltare Personală

6 schimbări simple care vă vor accelera întreprinderea

În peisajul concurențial actual, întreprinderea dumneavoastră trebuie să fie hiper eficientă, dacă vreți să nu rămâneți în urmă. Și totuși puteți constata că ea este „blocată”, penalizată de proceduri, comportamente, obiceiuri de a munci într-un anumit mod, care vă limitează potențialul de creștere. Să ne concentrăm pe soluții de bun simț și decizii ușor de luat.

A face mai multe evaluări în cursul unui an

În locul unei evaluări anuale a colaboratorilor, privilegiați întâlniri regulate de-a lungul exercițiului, care responsabilizează. Dacă faceți o evaluare o dată pe an, pierdeți ocazia de a recupera terenul pierdut, de a trata subiectele la cald și de a corecta comportamente care nu merg în sensul bun. Managerii dumneavoastră trebuie la rândul lor să dezvolte un management al propriilor echipe după aceleași repere.

Participați doar la ședințele vitale

Refuzați să mergeți la o ședință al cărui obiect nu are un impact semnificativ asupra rezultatelor întreprinderii și acceptați să participați la un minim, al căror obiectiv este clar și esențial. Aveți nevoie să știți dacă o ședință se înscrie în perspectiva de creștere și în strategie. Dați un exemplu de selectivitate și cereți managerilor dumneavoastră să facă la fel cu cei pe care-i coordonează.

Întâlniți-vă tot timpul cu clienții

Trebuie să vă petreceți cel puțin jumătate dintre ședințe cu clienții, furnizorii sau partenerii de afaceri. Dacă vreți să luați pulsul afacerii dumneavoastră, aveți interesul de a rămâne în contact și de a întreține cele mai bune relații posibile cu principalii parteneri ai afacerii dumneavoastră. Delegați subiectele pe care un colaborator le poate rezolva cu ușurință și rezervați-vă un maxim de timp clienților, care vă vorbesc, fără s-o știe, de viitorul întreprinderii dumneavoastră.

Supravegheați 3 până la 5 indicatori, atât

Aveți nevoie să urmăriți în mod regulat evoluția afacerii dumneavoastră prin intermediul anumitor cifre. Definiți bine obiectivele de atins și etapele care arată clar că progresați în direcția bună. O dată ce aveți o viziune clară a ceea ce vreți să atingeți, identificați 3 până la 5 indicatori care vă marchează progresul. Și mai ales, nu vă complicați sarcina și evitați să construiți o uzină…

Planificați flexibil și corectați

Atenție la ședințele interminabile de strategie și planificare. Concentrați-vă pe punerea în operă a deciziilor luate și de execuția lor corectă. Unii se delectează în sesiuni de brainstorming pentru strategie sau în ședințe de planificare, pornind de la principiul că dezvoltarea unei strategii cere mult timp și multe eforturi. S-a terminat cu planificarea pe termen lung. Nimeni nu știe ce pot aduce următorii doi ani. O strategie în ziua de azi trebuie să se dezvolte rapid și să se sprijine pe competențe puternice în realizarea sa. Examinați-vă strategia în fiecare trimestru pentru a vă asigura că este în continuare pertinentă și faceți ajustările care se impun.

Susțineți și structurați inovația

Acesta este viitorul. Creați o echipă de inovare independentă și puneți în operă un proces de gestionare a inovațiilor care să vă permită măsurarea impactului eventual al ideilor noi și studiul proceselor pentru a le integra în funcționarea întreprinderii. Inovația nu trebuie totuși să fie supusă acelorași măsuri și proceduri de bugetizare ca o operațiune cotidiană a întreprinderii, ea necesită adesea o perioadă mai lungă pentru a obține rezultate semnificative. Dar fără îndoială trebuie să existe în întreprinderea dumneavoastră reguli clare de identificare, clasare, ierarhizare, planificare, execuție și integrare în procesul de dezvoltare pentru inovații.

Alte articole complementare:

Ce nu trebuie să-i spuneți niciodată patronului

Sfaturi pentru directorii proaspăt instalați într-o nouă funcție

Despre management și inovație

Exemple de practici manageriale inovatoare în lume – încrederea și angajamentul

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *