Trei sfaturi pentru crearea criteriilor de evaluare a afacerii
„Există trei factori esențiali în leadership: modestia, claritatea și curajul.” – Fuchan Yuan
Începeți prin a defini zonele cheie nenegociabile ale afacerii
Leadership-ul determină un maxim de cinci până la șapte asemenea zone. Acestea se regăsesc în șablonul de evaluare al organizației. În mod obișnuit acestea sunt calitatea, costul, productivitatea, siguranța, oamenii și serviciul clienți.
Utilizați criterii SMART pentru evaluare
Șabloanele de evaluare stabilesc obiective pentru fiecare zonă de interes a afacerii, iar acestea trebuie să fie specifice, măsurabile, realizabile, relevante și oportune. Utilizarea criteriilor SMART pentru obiective asigură echipele că au ales ținte eficiente.
Alegeți colorarea rezultatelor în roșu sau verde
Colorarea rezultatelor pe baza performanțelor deasupra sau dedesubtul țintelor asumate va asigura determinarea dintr-o privire a statusului organizației și va da în același timp un răspuns la întrebarea „câștigăm sau pierdem”.
Alte articole recomandate:
Regulile de bază ale angajaților de elită
Arta managementului prin întrebări
Cum să excelați în automotivare