Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Trei sfaturi pentru crearea criteriilor de evaluare a afacerii

„Există trei factori esențiali în leadership: modestia, claritatea și curajul.” – Fuchan Yuan

Începeți prin a defini zonele cheie nenegociabile ale afacerii

Leadership-ul determină un maxim de cinci până la șapte asemenea zone. Acestea se regăsesc în șablonul de evaluare al organizației. În mod obișnuit acestea sunt calitatea, costul, productivitatea, siguranța, oamenii și serviciul clienți.

Utilizați criterii SMART pentru evaluare

Șabloanele de evaluare stabilesc obiective pentru fiecare zonă de interes a afacerii, iar acestea trebuie să fie specifice, măsurabile, realizabile, relevante și oportune. Utilizarea criteriilor SMART pentru obiective asigură echipele că au ales ținte eficiente.

Alegeți colorarea rezultatelor în roșu sau verde

Colorarea rezultatelor pe baza performanțelor deasupra sau dedesubtul țintelor asumate va asigura determinarea dintr-o privire a statusului organizației și va da în același timp un răspuns la întrebarea „câștigăm sau pierdem”.

Alte articole recomandate:

Regulile de bază ale angajaților de elită

Lecții greu de învățat

Arta managementului prin întrebări

Cum să excelați în automotivare

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *