Blog

Blog
Cele mai citite articole profesionale din 2024 (2/3)

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Cele mai citite articole profesionale din 2024 (2/3)

Lucruri uimitoare care se petrec atunci când sunteți singuri

Trăim într-o lume a contactului constant, într-un loc în care pierdem din vedere importanța de a rămâne, uneori, singuri. Birourile abandonează spațiile private în favoarea celor deschise, comune. Și, în loc să stea în băncile lor și să lucreze independent, copiii sunt plasați în grupuri. Se pare că un „ping” fără sfârșit a devenit zgomotul de fond omniprezent al culturii noastre. Chiar și ceva obișnuit ca gătitul cinei a devenit demn de a fi partajat pe rețelele sociale…

Interviul de recrutare: atuurile seniorilor pe care ceilalți nu le au

A avea peste 45 de ani rămâne un handicap pe piața muncii. Puteți totuși scoate în față anumite atuuri pe care ceilalți nu prea le au.

Patronul dumneavoastră este mai tânăr – dumneavoastră sunteți cel care trebuie să gestioneze situația

Dacă superiorul dumneavoastră ierarhic are 10 ani mai puțin, acest lucru poate deveni jenant dacă nu aveți grijă. La început, când descoperiți acest lucru, comportamentul dumneavoastră poate fi jenat. Acest lucru nu înseamnă de fapt că nu ați făcut eforturi sau că v-a lipsit voința pentru a vă realiza proiectele profesionale. Nu, așa s-au aranjat lucrurile, iar acest lucru poate fi chiar o veste bună. Iată cea mai bună metodă de gestionare a unei asemenea situații.

Cum să redresezi o întreprindere în 3 luni

Cum să redresezi o întreprindere pe cale să fie închisă: 3 săptămâni de audit, 3 ore pentru validarea planului de acţiune în 3 puncte şi 3 luni pentru redresare. Acest lucru se poate face apelând la un expert în acest domeniu.

Cum să preveniți și să gestionați o eroare de recrutare

7 din 10 directori de resurse umane recunosc că au ratat cel puțin o recrutare. Iar o recrutare proastă costă scump și impactează organizația pe plan financiar și managerial. Pentru acești directori de resurse umane, un eșec de angajare generează o scădere a productivității celui recrutat, a managerilor și colegilor care trebuie să lucreze mai mult pentru a-i compensa deficiențele. Iată cum să prevenim și să gestionăm o eroare de recrutare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *