Blog

Blog
Cele mai citite articole profesionale în 2023 – ep. I

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Cele mai citite articole profesionale în 2023 – ep. I

Descrieți-vă stilul

Atunci când un recrutor vă pune întrebări despre stilul vostru de lucru, ceea ce vrea cu adevărat să afle este cât de bine vă potriviți cu cultura companiei și cu postul pentru care candidați. Chiar dacă pare că angajatorul încearcă să determine dacă munciți susținut, ei de fapt vor să afle dacă sunteți un bun coechipier. Iar dacă nu sunteți, cât de mult veți dori să vă adaptați și să participați în inițiativele de colaborare cerute de postul prevăzut. Ei folosesc această informație în același timp pentru a determina ce valoare dați angajaților și relaționării cu angajatorul. Orice răspuns veți da trebuie formulat cu grijă pentru a vă dezvălui abilitățile de a lucra atât independent cât și în echipă.

Despre Principiul lui Peter şi Legea Oamenilor de Nimic (The Law of Crappy People)

Dacă aţi lucrat vreodată într-o organizaţie, v-aţi intersectat fără îndoială cu cineva din top management şi v-aţi întrebat cum dracu’ a reuşit să fie promovat în acel post.

Principiul lui Peter, expus de către Dr. Laurence J. Peter şi Raymond Hull în cartea lor din 1969 „The Peter Principle”, susţine că, într-o ierarhie, oamenii sunt mai devreme sau mai târziu promovaţi pe poziţii pentru care nu au niciun fel de abilităţi. Acesta este „nivelul lor de incompetenţă”. Şi aici rămân.

Aveți înfățișarea potrivită pentru post?                                                                                   

Într-o lume din ce în ce mai concurențială, la competență egală, aparența face adesea diferența. Cum să vă utilizați înfățișarea ca pe un instrument de comunicare? Iată în continuare câteva idei.

Trebuie să aplicați pentru joburi pentru care nu sunteți 100% calificați

Într-o carieră destul de întinsă, am auzit destule despre fiecare zbatere legată de căutarea unui job. Dar provocarea pe care am auzit-o cel mai des este și cea care este cel mai ușor de rezolvat. Mai mult decât orice îi aud pe oameni spunând: „Am găsit câteva joburi care îmi plac, dar nu sunt calificat pentru ele, deci nu are rost să aplic.”

Cum să lucrați cu un colaborator care nu vă place

Vă plângeți de un patron incompetent sau de un coleg ineficient. Dar ce ar trebui să faceți atunci când aveți de-a face cu o persoană pe care nu o suportați? Este posibil să fiți un șef corect cu cel pe care nu-l apreciați pe plan personal? Trebuie să învățați să vă placă fiecare membru al echipei? Iată cum să obțineți tot ce se poate de la un colaborator care nu vă place.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *