Blog

Blog
Întrebare pentru interviu: „Care este diferența între încredere și prea multă încredere?”

Comments (0) - Uncategorized

Întrebare pentru interviu: „Care este diferența între încredere și prea multă încredere?”

Recrutorul vrea să afle că aveți încredere în voi, dar că nu dați pe dinafară… Radiați încredere atunci când vă plasați singuri într-o poziție de candidat valoros pentru postul prevăzut. Vreți să le arătați că sunteți calificați pentru job după ce ați citit descrierea jobului, dezvăluindu-le tot ce puteți face pentru acea companie.

Puncte de concentrare

Nu este important doar să le arătați că știți diferența dintre încredere și prea multă încredere, ci și să le demonstrați această încredere fără a fi plini de voi sau aroganți:

  • Când vi se pune această întrebare, fiți atenți cum proiectați această încredere fără a depăși limita;
  • Spuneți ceea ce știți despre firmă și exprimați-vă încrederea că puteți completa anumite elemente ale postului prevăzut;
  • Vorbiți despre competențele și talentele voastre care sunt relevante poziției respective. În acest fel exprimați încredere fără a depăși limita.
  • Fiți succinți. Nu vă faceți nicio favoare divagând ori dând prea multe informații.

Greșeli de evitat

Când răspundeți la această întrebare, cel mai important lucru este să vă demonstrați încrederea fără a părea prea încrezători. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le evitați în timpul răspunsului:

  • Nu diminuați talentele și competențele celorlalți. Nu aceasta este cea mai bună modalitate de a-i arăta intervievatorului că sunteți un candidat care are încredere în el;
  • Nu radiați prea multă încredere. Acest lucru îi va arăta recrutorului că nu sunteți un jucător de echipă;
  • Evitați să vorbiți despre ceea ce vă face mai buni decât ceilalți candidați. În loc de asta demonstrați că puteți lucra cu diferite tipuri de personalități;
  • Nu faceți afirmații pe care nu le puteți susține. Dacă declarați că aveți încredere că vă puteți face treaba în cadrul noului job pentru că ați mărit venitul anual cu 200% la vechiul loc de muncă, veniți cu dovezi.

Exemplu de răspuns

Cu această întrebare, persoana de pe cealaltă parte a mesei vrea să știe că aveți încredere în voi, dar nu sunteți mult prea încrezători și mai ales că știți care este diferența între cele două.

„Încrederea este definită ca abilitatea unei persoane de a face ceva. Supraîncrederea poate fi confundată uneori cu supracompensarea și este mai probabil să ducă spre greșeli. Eu am încredere că pot face o treabă bună, de exemplu, dar dacă aș fi prea încrezător aș crede că o pot face singur, fără colegii de muncă. Și mie mi se pare că acest post necesită multă cooperare cu alți oameni, cu care sunt convins că mă voi înțelege și voi colabora bine.”

Articole complementare:

Idei furate de la angajații obsedați de reușită

Liderii sunt născuți sau făcuți?

Sfaturi personale atipice pentru accelerarea carierei dumneavoastră

„The New One Minute Manager” de Ken Blanchard și Spencer Johnson

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *