Blog

Blog
Calitățile cele mai căutate la un lider

Comments (0) - Uncategorized

Calitățile cele mai căutate la un lider

Trebuie să înțelegem că stilul de leadership lucrează pentru propria personalitate și a fi consistent reprezintă o necesitate pentru fiecare antreprenor pentru a-și împinge organizația înainte.

Cheia nu este ceea ce alegeți să faceți – este ceea ce faceți în mod constant. Singurul mod de a înțelege modul în care stilul de leadership lucrează pentru echipa voastră este să cereți un feedback în timp real. Întrebați-vă echipa, după următoarea întâlnire față în față, cum li s-a părut. Au apreciat valoarea conversației? Consideră că le-ați auzitși înțeles provocările și preocupările? Cereți feedback și notați acțiunile. Concentrați totul în cel mult trei acțiuni clare de leadership, pe care planificați să le implementați în mod constant în tot ceea ce faceți. Și acestea trebuie să fie cele mai importante competențe sau acțiuni pe care planificați să le alimentați.

În jurul acestor trei acțiuni vor fi alte acțiuni mai mici la care să contribuiți. Liderii sunt oameni și o mai dau în bară. Și cu cât sunt mai umani, cu atât se întâmplă mai des… Unii spun chiar că dacă nu o dai în bară nu te străduiești destul. Dar asta înseamnă, în același timp, să faci curățenie!

Important pentru a progresa este să stabiliți niște elemente măsurabile care funcționează nu numai ca linie de sosire, dar și ca o reamintire a ceea ce trebuie să faceți. Așa că, dacă aveți de gând să dezvoltați relații de calitate și înaltă performanță cu oamenii cu care lucrați în mod direct, ați putea stabili un set de obiective consistente în discuții față în față, care duc la conversații constructive și la claritate în privința progresului spre obiective și a rezultatelor cheie. Pentru a face asta trebuie să dezvoltați o foaie de lucru simplă pentru a reaminti obiectivele și pe care marcați calitatea. Comportamentul de instrumentare a leadershipului schimbă în bine calitatea acestuia.

Ca lideri este crucial să identificați comportamentul cel mai dorit pe care doriți să-l vedeți la cei pe care-i formați. Pentru că ei vor deveni o reflecție a voastră și voi a lor. Pentru mine acea calitate este modestia, care ne ajută să înțelegem că nicio persoană nu va avea vreodată toate răspunsurile potrivite ținând cont de complexitatea lumii în care trăim. Nu înveți de la alții sau din propriile greșeli dacă nu ești suficient de modest pentru a înțelege acest lucru.

Liderii modești caută feedbackul sau critica constructivă și ascultă ceea ce li se aruncă în față. Ei își recunosc greșelile și vor să dea forță echipei lor. Ei dau dovadă de curaj simțindu-se confortabil în privința riscului calculat și al eșecului.

Un studiu care mi-a trecut pe sub ochii nu demult arăta că organizațiile cu lideri modești au șanse mai mari să fie inovative și să aibe echipe mult mai dedicate companiei.

Există câteva modalități prin care antreprenorii pot clădi o cultură a modestiei în organizația lor:

Arătați că sunteți umani

Oamenii reali nu sunt tot timpul perfecți! Arătând echipei că sunteți umani îi ajută să înțeleagă că sunteți mai mult decât șefi. Fiind transparenți în privința greșelilor și a lecțiilor pe care le-ați învățat de-a lungul carierei puteți clădi echipe mai puternice și o cultură lipsită de egoism, unde politica primește un scaun în rândurile din spate, favorizând ceea ce este cel mai bun pentru companie, clienți și echipă.

Încurajați conversațiile deschise, nefiltrate

Multe lucruri pot pleca strâmb pe email. Încurajându-vă echipa să interacționeze prin viu grai poate avea un efect pozitiv asupra cunoașterii reciproce, a dinamicii echipei și culturii companiei. Expunerea diferitelor perspective îi poate ajuta pe membrii echipei să se simtă mai bine integrați și, pe termen lung, poate avea un efect pozitiv asupra inovării. Prin integrarea mai multor pucte de vedere crește probabilitatea generării unor soluții mai creative.

Simțiți-vă confortabili cu necunoscutul

Îmbrățișarea incertitudinii și a faptului că nu cunoașteți toate răspunsurile poate conduce de fapt o echipă curioasă spre umplerea golurilor. Fără presupunerea că le știți pe toate, creați spațiu pentru echipă să caute în stânga și-n dreapta soluții, să testeze idei și să se provoace singuri.

Dezvoltarea unui startup nu este o călătorie lineară. Veți face multe greșeli, iar abilitatea de a le admite atunci când nu aveți dreptate este o calitate critică ce poate fi folosită pentru a apropia echipele. Pentru a vă ajuta angajații să înțeleagă cum să-și asume riscuri calculate, să eșueze rapid, să facă iterații și să împingă lucrurile spre înainte.

Împingând organizația spre a fi umană și modestă veți ajunge să vedeți oameni deosebiți făcând niște lucruri uluitoare! Și asta doar pentru că ați creat un mediu în care este în regulă să încerci și să dai greș – atâta vreme cât continui să încerci…

Alte articole:

Care sunt cele mai mari greșeli de evitat în implementarea managementului schimbării?

Să ai curajul să spui „nu”

Cum să reușiți în prospectare și să vindeți mai mult

Utilizați ziua de luni pentru a fi productiv toată săptămâna

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *