Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Cum să reușiți în prospectare și să vindeți mai mult

Arnold Joseph Toynbee, istoric britanic, spunea: „Componentele societății nu sunt ființele umane, ci relațiile care există între ele.”

Pentru a prospecta corect și a vă pregăti propria bază de prospectare trebuie să aveți ochii și urechile deschise… Orice poate fi o sursă de prospectare și trebuie să știți să creați și să detectați toate oportunitățile: anturaj profesional, memoria întreprinderii, garanții, anturaj personal, scrisori, mesaje de e-mail, ziare și reviste, saloane și târguri, fișiere (Kompass, CCI, etc.) rețele (alumni, asociații sportive, etc.), rețele sociale (LinkedIn, Viadeo, Facebook). Este indispensabil să vă organizați baza de date (CRM) pentru a vă facilita organizarea cotidiană, transmiterea și partajarea informațiilor cu colaboratorii dumneavoastră, simplificarea și optimizarea acțiunilor dumneavoastră de marketing pentru facilitarea relațiilor cu clienții. Anticiparea parametrărilor soluției dumneavoastră este o etapă esențială a structurii dumneavoastră. Aceasta necesită timp pentru a fi realizată, dar permite apoi o ajustare a comunicării și o simplificare a accesibilității datelor dumneavoastră.

Identificarea rețelei

Conform teoriei celor 6 grade, sunteți legat în mod virtual de fiecare individ de pe pământ printr-un lanț de maxim 6 persoane. Cele 6 grade de separare, teorie stabilită de Frigyes Karinthy în 1929 evocă posibilitatea pentru orice persoană de a fi legată de oricare alta prin intermediul unei înlănțuiri de relații individuale cuprinzând cel mult alte cinci zale. Această teorie a fost reluată în 1967 de către Stanley Milgram prin intermediul studiului lumii mici. Potențialul rețelei dumneavoastră este vast, cu siguranță numărați printre cei apropiați zale susceptibile să se conecteze în mod direct sau indirect cu șeful de întreprindere sau cumpărătorul care vă interesează. Luați în considerare toate contactele dumneavoastră și realizați o listă exhaustivă. Primele baze sunt de căutat în istoria comună cu anumite persoane: anturaj familial, camarazi de liceu sau de studii, parteneri de distracție, foști colegi, clienți și alte persoane întâlnite în organizații profesionale…

Țeseți-vă pânza

Alăturați-vă rețelelor pe baza apartenenței dumneavoastră, a centrelor dumneavoastră de acțiune și interes. Puneți-vă competențele în slujba unei asociații sau unei rețele de ajutor pentru întreprinderi tinere cu titlu gratuit sau cu cheltuieli minime. Timpul investit mărește raza de acțiune a rețelei dumneavoastră. Consolidați-vă legăturile cu clienții și partenerii. Frecventarea camerelor de comerț, a saloanelor profesionale și altor colocvii, vă furnizează suficient de des ocazia de a discuta mai mult și de a lega noi contacte țintite.

Alte articole recomandate:

Motivele pentru care nu vă place jobul dumneavoastră

Câteva secrete pentru a deveni un lider eficient

Aveţi încredere în dumneavoastră?

Acordurile toltece – stâlpi ai leadership-ului în secolul 21

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *