Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Care sunt cele mai mari greșeli de evitat în implementarea managementului schimbării?

Deci sunteți pe cale să creionați și să realizați strategia de management a schimbării pentru următorul dumneavoastră proiect. Foarte bine! Ați făcut un prim pas pe drumul spre succes prin recunoașterea nevoii unei planificări atente când este vorba de implementarea schimbării.

Pe măsură ce puneți cap la cap toate elementele acestui plan, sunt câteva lucruri pe care veți dori să le evitați:

Să nu învățați din schimbările trecute

Dacă organizația dumneavoastră nu este nouă-nouță, este imposibil să nu fi trecut printr-o schimbare, mai mică sau mai mare, deja. Trebuie să vă folosiți de lecțiile învățate din rostogolirea acestor schimbări pentru a vă forma noua abordare a managementului schimbării. Aceasta este cea mai la îndemână și probabil cea mai valoroasă informație pentru fasonarea tacticii dumneavoastră și pentru construirea unei abordări mai puternice.

Întrebările cheie pe care trebuie să vi le puneți despre schimbările precedente sunt: ce a mers și ce nu a mers? De ce sau de ce nu? Dacă puteți obține mai multe detalii, puneți mai multe întrebări! Aflați ce mecanisme de comunicare au avut mai mult impact, care au fost cei mai puternici campioni și ce resurse au fost cele mai importante.

Să permiteți răspândirea zvonurilor

Oamenii vorbesc. Dacă li se dă vreo șansă și au vreo bănuială despre apropierea schimbării, oamenii vor umple golurile pe care nu le umpleți dumneavoastră. Luați-o înaintea zvonurilor prin pregătirea comunicărilor înainte ca știrile să se scurgă către media și prin toată organizația.

Abordarea dumneavoastră în domeniul managementului schimbării nu trebuie să fie complet fasonată pentru a anunța apropierea schimbării. Elementele cheie ale comunicării inițiale ar fi de ce, când și cum. Fiți siguri că atrageți atenția asupra feedback-urilor care vor fi cerute, iar întrebările frecvente vor veni și veți avea multe de învățat.

Apoi furnizați un punct de colectare (cum ar fi o adresă de mail) pentru primirea întrebărilor, comentariilor și îngrijorărilor. Fiți sigur că vă veți înarma managerii, campionii și sponsorul cu puncte de vedere, astfel încât, atunci când vor veni întrebările, să aibă răspunsurile pregătite!

Neatacarea rezistenței în mod proactiv

Oamenilor nu le plac schimbările. Dacă nu acceptați acest lucru și nu atacați rezistența, creați un drum cu obstacole în calea schimbării.

Deci ce ar trebui să faceți pentru a ataca rezistența? Să o îmbrățișați. Vă amintiți acea vorbă veche despre ținerea prietenilor aproape și a inamicilor și mai aproape? Discutați cu cei care se opun și aflați de ce acționează în acest fel. Uneori o fac pur și simplu pentru că nu știu destule, nu înțeleg bine schimbarea sau nu se simt implicați. Învățați de ce și faceți tot ce puteți pentru a ataca. Și discutați în permanență cu cei care rezistă, în grupuri și prin demonstrații… și adunați informații!

Neimplicarea

Și nu sunt doar cei care rezistă. Toată lumea vrea să fie implicată. Solicitarea unui feedback în primele faze ale procesului de management al schimbării reprezintă cheia înțelegerii a ceea ce nu merge bine și a realizării corecțiilor. Dacă este un sistem nou, trebuie să implice părerea angajaților, o testare pilot și demonstrații.

Mai știți și alte greșeli care trebuie evitate în timpul procesului de management al schimbării? Aștept completările dumneavoastră!

Alte articole recomandate:

Ce tip de antreprenor sunteți?

Demistificarea a 3 idei preconcepute despre fericirea profesională

Cum să reușiți să inovați

Cum să luaţi cea mai bună decizie în interesul dumneavoastră

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *