Blog

Blog
Management înseamnă să creezi condiții în care oamenilor să le placă să vină la muncă

Comments (0) - Uncategorized

Management înseamnă să creezi condiții în care oamenilor să le placă să vină la muncă

Dacă vă puteți judeca cu onestitate, dacă vă cunoașteți bine, dacă oamenii cu care lucrați pot fi deschiși și cinstiți cu voi, atunci sunteți probabil un bun patron. Modestia și conștiința de sine vă apropie de motivarea propriei echipe. Un pic de umor nu strică însă. Pentru a transforma propria reușită în managementul unei echipe care face o muncă excepțională, iată câteva lucruri care vă vor aminti ce ar trebui să faceți pentru a crea un mediu în care oamenilor să le placă să lucreze.

Încredințarea unor responsabilități importante

Poate că ceea ce își doresc mai multe este să știe că ceea ce fac este important. Dacă dați celor competenți multe responsabilități, ei vor munci și mai mult, vor lua decizii inteligente și vor contribui și mai mult la dezvoltare, dorindu-și și mai mult.

Oferirea unui obiectiv palpitant

Fiecare lucru se așează unde trebuie în cap și dintr-o ambiție sănătoasă vrea să facă parte dintr-o mare aventură, dintr-o epopee mai mare decât el, un obiectiv ambițios, o cucerire importantă, o inovație capitală, o cucerire a unei piețe… Dacă sunteți pasionați de ceea ce vreți să atingeți, făceți-i părtași la cruciada voastră de a realiza ceea ce nu a mai realizat nimeni înaintea voastră.

Instaurarea meritocrației

Mediocrii care vor să fie plătiți și să-și păstreze slujbele, orice ar face, nu vă interesează. Nu aveți nevoie de oameni resemnați pentru a vă conduce spre cuceriri, ci de combatanți cărora le plac provocările. Trebuie să le recompensați cele mai bune performanțe printr-un mijloc eficient și ușor de înțeles pentru toți. Și să instaurați o adevărată meritocrație.

Existența unui management ambițios

Oamenii excepționali vor să lucreze într-o firmă excepțională. Acest lucru înseamnă că echipa de management trebuie să fie competentă și eficientă. Cel mai bun mod de a-i motiva este de a le asigura o măsură fiabilă a performanțelor și instrumente de raportare care îi ajută să păstreze munca sub control.

Asocierea la rezultate

Cel mai bun rezultat este cel partajat pentru că simbolizează recompensa, consolidează sentimentul de aparteneță și de echitate. Toată lumea vrea o bucățică din reușită și din beneficii. Partajarea profiturilor, echitatea, oricare ar fi modelul de capitalizare, permite recompensarea celor pe care vreți să-i fidelizați pe termen lung.

Oferirea avantajelor

Mese, călătorii internaționale la clasa business, locuri de destindere, bonuri de vacanță… Toate acestea sunt mijloace pentru a-i motiva pe termen lung. Rămâne să găsiți stimulentul cel mai convenabil, care corespunde cel mai bine sensibilității echipei voastre, să-i validați sensul și să vă țineți de cuvânt.

Recunoașterea și aprecierea

Atunci când își depășesc obiectivele sau realizează ceva important, cum ar fi pulverizarea unui termen sau a unei cifre de atins, menifestați-vă recunoștința într-o manieră publică. Criticile mereu în tête-à-tête, complimentele în fața altora, o politică foarte bună a mândriei și a energiei atât pentru angajatul celebrat cât și pentru ceilalți.

Păstrați-vă problemele pentru voi

Dacă colaboratorii se grăbesc în fiecare dimineață să afle în ce dispoziție sunteți, nu e un semn prea bun. Nimeni nu poate munci pentru un patron care retrăiește tot felul de ranchiune, cu atât mai mult dacă se agață de subiecte asupra cărora nu are nicio putere. Dacă aveți probleme fără rezolvare, păstrați-le în minte. Sunt ale voastre. Nu veniți cu ele la birou.

Alte articole interesante:

Arta feedback-ului în managementul eficient şi inteligent

Interviul de recrutare în faţa unui recrutor atipic

Măsuraţi riscul fiecărei decizii ca manager

Cum să vă îmblânziţi stresul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *