Blog

Blog
Concentrați-vă pe imaginea de ansamblu

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Concentrați-vă pe imaginea de ansamblu

Multe organizații, prin liderii lor, au tendința să se piardă printre amănuntele de fiecare zi, care au tendința de a le îndepărta de proiectele importante, constructive. Organizațiile trebuie să învețe să prioritizeze, urmărind o agendă bine gândită, care le conduce spre un plan de acțiune efectiv, care apoi le direcționează spre o planificare realistă orientată spre rezultat.

Pentru că multe grupuri și organizații nu cheltuie destul timp sau efort în localizarea, calificarea, dezvoltarea și trainingul liderilor actuali, potențiali și viitori, aceste individualități aruncați pe roluri de leadership sunt adesea slab pregătite pentru a prioritiza efectiv și a se concentra asupra imaginii de ansamblu. Rezultatul este că multe obiective și misiuni importante nu sunt realizate pentru că nu este dedicat suficient timp pentru problemele importante.

Bineînțeles, dacă cei mai mulți indivizi care ajung pe poziții de leadership ar fi „multi-fazați”, ar putea efectiv să revadă problemele minore în timp ce-și păstrează în continuare privirea spre țintă. Însă, din nou, pentru că destui ajung pe asemenea poziții nepregătiți, fără o pregătire corespunzătoare, mulți dintre ei sunt pur și simplu depășiți și pierd un timp valoros concentrându-se pe detalii.

Cum ar trebui o organizație să se asigure că va continua să se concentreze pe obiectivele importante și că prioritizează corect? Bineînțeles, așa cum am spus de nenumărate ori, prin crearea unui cadru profesional de perfecționare avansată. Acesta îi va învăța pe cei care o conduc cum să creeze o agendă eficientă și cum să dezvolte un plan de acțiune realist. Pentru că majoritatea rolurilor sunt finite în natură (limitate fie prin termene, ținută sau prin abilitatea voluntarilor de a-și asuma timpul și efortul necesar), ar trebui dezvoltat un program în stilul unei cărți de bucate.

Primul lucru pe care ar trebui să-l facă o nouă administrație ar fi să identifice și să-și expună clar viziunea, obiectivele dorite și modul în care aceste obiective vor sluji misiunea, iar imediat după aceea să creeze un plan de acțiune viabil. Niciun plan de acțiune nu poate fi viabil sau plin de conținut dacă nu are în același timp o planificare cu responsabilități și sarcini distribuite direct.

Și chiar dacă vor exista probleme și situații zilnice, liderii eficienți nu le vor considera crize, ci mai curând obstacole și provocări care trebuie depășite.

O atitudine eficientă, pozitivă ar fi una orientată spre fapte, care identifică scenariile pe termen scurt, mediu și lung și caută soluții pentru perioada imediată cu un impact pozitiv asupra viitorului și a întăririi misiunii dorite. O dată ce starea de spirit este creată și acceptată. Organizația poate evolua în mod deschis și să-și atingă în mod optim rezultatele și previziunile.

Alte articole recomandate:

5 escrocherii de care trebuie să vă feriți în domeniul francizelor

Aveți antreprenoriatul în ADN?

Decizii bune de luat atunci când vă căutați un loc de muncă

Ce înseamnă transformarea numerică

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *