Blog

Blog
6 moduri prin care vă puteți transforma vârsta într-o valoare profesională

Comments (0) - Uncategorized

6 moduri prin care vă puteți transforma vârsta într-o valoare profesională

Lucrez de ceva vreme și în toată această perioadă am avut norocul de a întâlni și a lucra cu o mulțime de oameni talentați și valoroși. Și chiar dacă marea majoritate a firmelor caută tineri, pe care încă îi mai găsesc, cei mai buni oameni cu care am lucrat, cei mai creativi, aveau peste 50 de ani.

Voi încerca în acest articol să vă dau câteva idei pentru a vă transforma vârsta într-o valoare.

Fiți conștienți de punctul vostru forte cel mai important

Probabil că aveți peste 20 de ani de experiență și multe dintre lucrurile pe care le faceți par să vină de la sine. Dar, în ciuda acestei impresii, nu oricine poate face ceea ce faceți voi (și încă cu ochii-nchiși). Acesta este PRINCIPALUL vostru talent și unii dintre clienți vor plăti pentru el. Începeți să puneți pe hârtie toate lucrurile pe care le faceți cu adevărat bine. Includeți competențe, relații și networking, capabilități de leadership și mentorat, rezultate. Totul. Dacă sunteți prea modești, pentru binele vostru, recrutați pe cineva care vă cunoaște din punct de vedere profesional pentru a vă ajuta. Veți descoperi că aveți o listă foarte lungă de pus pe masă.

Cunoașteți-vă valoarea

La nivelul vostru nu trebuie să fiți plătiți la oră, ci pentru valoarea pe care o aduceți în companie. Dacă sunteți director de dezvoltare și talentul vostru este de a galvaniza clienții în jurul unui concept și de a vă conduce echipa pentru a-l executa perfect, meritați o mulțime de bani. Credeți că clientului chiar îi pasă că nu stați în spatele ecranului de calculator?

Fiți conștienți de ceea ce vă scoate în evidență pe piață

Dacă folosiți titluri generice și jargonul industriei pentru a descrie ceea ce faceți, vă veți amesteca într-o mare de oameni cu aceleași titluri… Știind ce vă face unici și în ce fel vă diferențiați de alți oameni din industrie, veți fi capabili să creați o poveste care atrage atenția.

Aduceți-vă munca la viață

Cu ceva timp în urmă, pe când talentul avea un protofoliu și nu un website, scopul era de a crea un portofoliu care să spună o poveste. Indiferent cât de frumoasă vă este munca, încărcând pur și simplu rezultatul pe un website nu va tăia nimănui respirația. Oamenii angajează oameni, nu campanii, așa că trebuie să-i ajutați să vadă creativitatea din spatele muncii. Includeți-vă pozele și clipurile video și folosiți-vă de cuvinte și studii de caz pentru a contura contextul și a comunica rezultatele. Un blog este și el o bună modalitate de a vă împărtăși gândurile, opinia și inspirația.

Continuați să învățați

Fructificați-vă libertatea proaspăt dobândită și învățați ceva nou sau perfecționați-vă abilitățile existente. Rămânând implicați vă va inspira noi idei, vă va introduce unor oameni noi și vă va deschide alte uși.

Credeți în voi

Eu cred că trebuie să scoateți la lumină ceea ce gândiți. Lucrați în fiecare zi la propria stare de spirit pentru a îndepărta gândurile negative și a vă imagina cine vă doriți să fiți și ce contribuție vreți să aduceți lumii. Dacă spuneți că e într-un fel, atunci așa e!

Alte articole care poate v-au scăpat:

Adevăratele provocări ale digitalizării nu sunt date de tehnologie

Scopul inspiră influența în leadership

Ce trebuie să știți înainte de a contacta un recrutor

Cinci întrebări pentru reușita antreprenorială

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *