Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

10 definiții pentru leadership

Ce înseamnă leadershipul pentru dumneavoastră? Fiecare proprietar de afacere ori director își dorește să fie un lider și încă unul bun. Dar cum puteți fi un lider bun dacă nu știți ce înseamnă cu adevărat leadershipul? Din nefericire, acesta nu are o definiție acceptată de toată lumea. Fiecare avem propriile idei despre ce înseamnă a fi un bun lider. De exemplu, unii cred că leadershipul înseamnă ghidarea altora în realizarea unei anumite sarcini, în timp ce alții consideră că se referă la motivarea membrilor propriei echipe pentru a da tot ce au mai bun. Chiar dacă definițiile sunt variate, sentimentul general rămâne același: liderii sunt oamenii care știu cum să atingă obiective și să-i inspire pe ceilalți în același timp. Vă voi prezenta mai jos 10 definiții ale unor proprietari de afaceri și experți extrase dintr-un articol din Business News Daily.

„Leadershipul înseamnă să ai o viziune, să o împătășești și să-i inspiri pe ceilalți să ți-o susțină în timp ce își crează o viziune proprie.”- Mindy Gibbins-Klein, fondatoare, REAL Thought Leaders

„Leadershipul este abilitatea de a-i ghida pe alții fără a-i forța într-o direcție ori spre o decizie, făcându-i să se simtă puternici și împliniți.” – Lisa Cash Hanson, CEO, Snuggwugg

„Leadershipul eficient asigură o viziune și o motivație unei echipe pentru a munci împreună la atingerea unui scop comun, iar apoi înțelegând talentele și temperamentele fiecărui individ și motivând eficient fiecare persoană pentru a contribui cu ceea ce are mai bun la îndeplinirea obiectivului grupului.” – Stan Kimer, Președinte, Total Engagement Consulting by Kimer

„Leadershipul este arta de a-i servi pe alții echipându-i cu pregătire, instrumente și oameni, dar și cu propriul vostru timp, energie și inteligență emoțională astfel încât să-și atingă întregul potențial, atât personal cât și profesional.” – Daphne Mallory, expert în afaceri de familie, The Daphne Mallory Company

„Leadershipul este suficient de îndrăzneț pentru a avea viziune și umil pentru a admite că realizarea va necesita efortul multor oameni – oameni care sunt mai împliniți atunci când își partajează înzestrările și talentele dincolo de munca propriu-zisă. Liderii crează acea cultură, servesc acel scop mai mare și îi lasă pe ceilalți să se înalțe.” – Kathy Heasley, fondatoare și Președinte, Heasley & Partners

„Perspectiva mea despre un lider este cea a unui individ care cunoaște intrările și ieșirile unei afaceri astfel încât poate empatiza cu cei care-l urmează. În plus față de influența pozitivă exercitată asupra oamenilor pe care-i ghidează, leadershipul se referă la a da tonul, a motiva, a inspira, a gândi la scară mare și a nu renunța niciodată atunci când alții se gândesc la asta.” – Alexis Davis, fondator și designer, Hoo-Kong by Alexis Davis

„Un lider adevărat este sigur în crearea cadrului care-i încurajează pe ceilalți să caute printre competențele și ideile lor și să contribuie în mod voluntar la un proiect sau o companie.” – Judy Crockett, proprietar, Interactive Marketing & Communication

„Din experiența mea, leadershipul se referă la trei lucruri: să asculți, să inspiri și să insufli forță. De-a lungul anilor, am încercat să învăț să fac o treabă mult mai bună ascultând activ, asigurându-mă că înțeleg cu adevărat punctul de vedere al celeilalte persoane, învățând de la aceștia și folosind acea bază de încredere și colaborare pentru a-i inspira și a le insufla forța. Se referă la ridicarea ștachetei și la a le acorda timp și resurse pentru a face o treabă extraordinară.” – Larry Garfield, Președinte, Garfield Group

„Eu definesc leadershipul prin cunoașterea momentului în care trebuie să fii în frunte pentru a conduce și a ghida echipa în timpul călătoriei și a aceluia în care să faci pasul înapoi și să lași celorlalți frâiele. Aproape la fel ca un sportiv care știe exact în ce poziție să se mute pe teren în fiecare moment, un lider de business înțelege echilibrul delicat al modului în care să-i ajute pe ceilalți să devină lideri, de a-și alimenta ambițiile carierei, apoi să le dea șansa de a străluci.” – Dan Schoenbaum, CEO, Redbooth

„Prea mulți oameni văd managementul ca leadership. Nu este. Leadershipul vine din influență, iar influența poate veni de la oricine de pe orice nivel și din orice rol. Fiind deschis și autentic, ajutând la ridicarea celorlalți și la munca pentru o misiune comună de creștere a influenței. Adevăratul leadership vine atunci când cei din jur sunt influențați de viața voastră într-un mod pozitiv.” – Kurt Uhlir, CEO și cofondator, Sideqik

Alte articole recomandate:

Despre necesitatea și ușurința elaborării unui plan de afaceri

Ce-ar fi dacă v-ați transforma slăbiciunile în puncte forte?

Găsiți-vă partenerul ideal de afaceri sau rămâneți solist

Management prin intermediul chestionarelor sistemice

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *