Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

5 pași pentru maximizarea succesului în leadership

Vi s-a întâmplat vreodată să fiți aruncați în prăpastia unui nou rol și să vi să ceară să produceți miracole? Care sunt primele lucruri pe care le faceți atunci când vi se cere să preluați o echipă, un departament cu performanțe slabe ori un proiect în plin haos? Vă aruncați înăuntru ca un cruciat în armură pentru a salva lumea ori aveți o atitudine super consultativă într-o tentativă de a vă face prieteni și de a influența oamenii?

Acești 5 pași sunt repetabili și funcționează de fiecare dată. Folosiți-i în fiecare rol ori situație nouă și știm deja că veți maximiza atât succesul lor cât și pe al dumneavoastră.

Încercați-le și spuneți-mi și mie cum a mers.

  1. Obțineți claritatea

Dacă nu vă este clar ce vi se cere să faceți cum veți fi capabili să o și faceți? Uitați de zvonuri și uitați de propriile gânduri și opinii pentru moment pentru că primul pas este de a avea o claritate absolută referitoare la rolul dumneavoastră.

  1. Agenda

Aflați ce conține aceasta și de ce. Care sunt motivațiile din spatele acestei nevoi și cum sunt legate cu scopul provocării în curs? Posedând această informație veți putea să identificați și să anulați diferențele.

  1. Gândurile inițiale

Pe baza primilor doi pași și a diferitelor bârfe, vorbe la un pahar și conversații de coridor pe care le-ați surprins, este momentul să începeți să vă formați opiniile, ideile și gândurile inițiale. Multe dintre acestea vor fi întrebări și veți munci pentru a obține răspunsuri în cadrul pașilor 4 și 5. Este important să vă păstrați mintea limpede și să rămâneți flexibil oricărei opinii până când ați aflat totul, pentru că în această etapă ați vorbit doar cu autoritățile superioare, dar nu ați vorbit încă cu noua echipă.

  1. Ascultarea activă

Critică pentru un rezultat de succes este consultarea celor cu care veți lucra. Cel mai bun mod de a face acest lucru este față în față. Pregătirea este imperativă. Conduceți fiecare sesiune pe bază de integritate. Apropiați-vă de fiecare ca de o pagină albă și cu mintea deschisă. Fiți fermi, dar corecți. Vă doriți crearea unei atmosfere de colaborare. Una unde încrederea poate fi construită prin onestitate și transparență. Lăsați echipa să știe că la acest nivel al jocului ei au o contribuție egală, dacă nu mai mare decât dumneavoastră. Lăsați-i să vorbească despre frustrările lor în timp ce readuceți sesiunea înapoi pe șine dacă este necesar. Este o oportunitate pentru ei să fie constructivi și să contribuie proactiv, nu doar o sesiune de bombăneli.

Luați multe notițe. Parafrazați ceea ce au spus pentru a fi siguri că ați înțeles corect. Când știți că ceva este imposibil ori n-o să se întâmple, spuneți-le. Sunt lucruri pe care le puteți ori nu influența, așa că nu-i duceți cu preșul. Continuați să întrebați „și altceva?” până când vedeți prin limbajul corpului și auziți că totul este pe masă, la vedere. Și închideți sesiunea cu o afirmație definitivă despre ceea ce se va întâmpla în continuare.

  1. Planul de acțiune

Acum este momentul să consolidați ceea ce veți face, ce vă doriți și aveți nevoie să facă ceilalți, bornele care trebuie atinse și termenele lor și ce abordare veți folosi pentru a reuși acest lucru. Este important să investiți timp și efort aici pentru că nu veți dori să distrugeți avântul creat anterior și tot ce plănuiți trebuie să rămână aliniat cu afirmația inițială pe care le-ați făcut-o.

Obținând toate opiniile puteți acum să vă adăugați propriile idei pentru a dezvolta un plan cu adevărat colaborativ. Stilul dumneavoastră de livrare este de asemenea critic, deși dacă ați abordat pasul 4 folosind informațiile primite la început, acesta trebuie să fi fost deja fixat și nu va schimba în mod radical modul de avansare. Începeți întotdeauna așa cum vă doriți să continuați, fiind în același timp pregătiți să vă adaptați pe măsură ce situațiile se schimbă.

Nu uitați să împărtășiți planul! Mențineți avântul pe care l-ați creat și maximizați oportunitatea succesului comunicând ce s-a făcut și ce rol are fiecare de jucat. Această clarificare a scopului asigură adoptarea, pentru că fiecare membru al echipei are nevoie să-i specificați propriul lui prim pas.

Articole complementare recomandate:

Cum să lucrați cu un colaborator care nu vă place

Ce nu vor îndrăzni niciodată să vă spună colaboratorii dumneavoastră

Atunci când creșterea rimează cu încrederea

Secrete pentru a fi crezut, plăcut și respectat

 

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *