Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Acțiuni de pornit imediat pentru a fi promovat mai târziu

Conform unui studiu recent, cadrele evoluează în medie în interiorul organizației, pe orizontală sau pe verticală, la fiecare 3 ani și jumătate și schimbă întreprinderea la fiecare 5,2 ani. Care ar fi după dumneavoastră factorii cheie ai succesului pentru cei care ating aceste obiective? Să ne concentrăm pe câteva acțiuni care vă pot ajuta să obțineți postul pe care-l țintiți.

Existența unei strategii speciale a schimbării

Vă invit să fiți actorul propriei traiectorii profesionale. Identificați-vă obiectivele. Doriți să evoluați la nivel internațional? Să treceți de un post de cadru la unul de cadru superior? Să deveniți director de uzină? În ce zonă geografică doriți să vă implantați? Existența unui plan de carieră este necesar pentru că „găsesc cei care știu ce caută”. Și dacă nu v-ați gândit niciodată să plecați din orașul dumneavoastră sau din România, nu uitați că lumea este mică și se micșorează…

Identificarea a ceea ce vă lipsește pentru atingerea acestor obiective

Gestiunea viitorului profesional nu se improvizează. Strategia dumneavoastră se declină pe termen scurt sau lung? Ce competențe puteți adăuga în CV? Stăpâniți suficient de bine engleza pentru a putea oferi o dimensiune internațională carierei dumneavoastră? Ce altă limbă mai vorbiți? Puneți-vă întrebări. Cereți sfatul persoanelor care au obținut un post similar cu cel pe care-l țintiți. Identificați-vă zonele de ameliorat și căutați-vă cursuri de formare sau perfecționare. Eventual solicitați-i managerului dumneavoastră să vă permită să urmați aceste cursuri.

Reperați mizele pe termen scurt ale întreprinderii

Găsiți timp pentru a vă menține informat referitor la întreprinderea dumneavoastră și la ceea ce se întâmplă în lume în domeniul dumneavoastră. De fapt, cunoașterea mizelor strategice și operaționale vă permite să imaginați misiuni viitoare pentru care nevoile de resurse umane vor apărea în curând. A fi atent în permanență la ceea ce se întâmplă în jur și a se informa în mod regulat ajută la a se situa acolo unde trebuie la momentul potrivit.

Dezvoltați-vă rețeaua în interiorul întreprinderii

Rămâneți într-o căutare activă și câștigați în vizibilitate. Actualizați-vă diferitele profile și conectați-vă cu colegii dumneavoastră pe rețelele sociale. Solicitați-i pe aceia cu care ați lucrat și sunt mulțumiți de parteneriatele stabilite cu dumneavoastră. Puteți de asemenea să vă bazați pe rețelele ample și adesea reactive de Alumni. Bine informat, grație tuturor acestor întâlniri, veți fi mai bine înarmat, mai puțin timorat și mai tăios într-o întrevedere.

Provocați șansa și rămâneți deschis pentru neprevăzut

„A avea noroc se învață”, declară Philippe Gabillet, autor al „Management, concepte și practici esențiale”. Prin acest video el ne invită să creăm și să prindem oportunitățile, care sunt adevărați factori cheie ai succesului.

Așteptați momentul potrivit

A proiecta o evoluție internă înseamnă mobilizarea unei cantități importante de energie. Și totuși este bine să nu vă precipitați… Așteptați eliberarea sau crearea unui post bun și fiți acolo la momentul potrivit. În această perioadă de așteptare profitați pentru a vă dezvălui competențele manageriale și a câștiga cunoștințe, două criterii de selecție de neocolit pentru recrutori.

Pregătiți-vă argumentele

Faptul că sunteți deja acolo constituie un atu care trebuie evidențiat. Identificați-vă cunoștințele despre întreprindere, directorii săi, activitățile și cultura sa. Pregătiți-vă argumentele pentru a vă prezenta realizările de succes pentru întreprindere și mai ales rămâneți fairplay. Nu vă criticați concurenții potențiali!

Rămâneți actorul demersului sumneavoastră

Rămâne primordial să vă țineți informat șeful direct și directorul de resurse umane privitor la demersul dumneavoastră, eventual să le solicitați sprijinul. Dacă nu vă susțin, încercați să găsiți motivele acestui refuz, direcționându-vă în același timp atenția către alți suporteri potențiali ai demersului sumneavoastră.

Aceste câteva sfaturi ar trebuie să vă permită să obțineți o avansare internă. Dacă perspectivele de mobilitate nu vi se deschid, aceste acțiuni vor avea rolul de a vă finisa traiectoria profesională și de a vă trezi dorința să săriți într-o altă întreprindere. Mult noroc în demersurile dumneavoastră.

Aștept comentarii și completări. Toate ideile sunt binevenite pentru favorizarea traiectoriilor celor care aspiră la o carieră interesantă.

Alte articole recomandate:

Sfaturi pentru crearea unui puternic flux de leadership

Cum recunoașteți un bun patron

5 erori de evitat pentru a apărea în căutări pe Google

Cum să aveți o super-încredere în dumneavoastră

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *