Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Cinci întrebări pentru reușita antreprenorială

Momentul cel mai productiv al zilei nu este pentru toată lumea dimineața devreme. Productivitatea dumneavoastră n-are nimic de-a face cu ritualurile dumneavoastră cotidiene. Trebuie să vă găsiți, ca oricare dintre noi, ritmul și obiceiurile proprii pentru atingerea eficienței în ceea ce întreprindeți și realizați într-o zi. Dacă sunteți diferit din acest punct de vedere, în schimb trebuie să răspundeți la aceleași întrebări de bază, proprii tuturor antreprenorilor care demarează sau se dezvoltă. Iată întrebările la care trebuie să răspundeți înainte de a acționa.

A acționa ca un antreprenor pragmatic

Nu pierdeți prea mult timp pentru a înțelege cum funcționați cu adevărat. Omul cavernelor înțelesese tot: se trezea odată cu soarele, mânca atunci când îi era foame și dormea când era obosit. Și reușea toate astea cu un creier mult mai mic decât al dumneavoastră. Ceea ce ne deosebește de omul cavernelor este neocortexul nostru foarte evoluat. Nu vă faceți griji în privința construcției carierei sau a afacerilor în funcție de ora de trezire, de modul în care mâncați sau dormiți. Sunteți un antreprenor. Și trebuie să faceți un pas în spate și să analizați situația în mod logic. Când este vorba de întreprindere, singurele obiceiuri care contează și vă marchează viitorul privesc munca dsumneavoastră și maniera în care o îndepliniți.

Cărei nevoi importante i-ați găsit răspuns?

Nu folosește la nimic să fiți pasionat de munca dumneavoastră, să veniți în fiecare dimineață la lucru cu entuziasm dacă eforturile pe care le faceți, orele pe care le petreceți, nu vin, într-o manieră ori în alta, să răspundă unei nevoi importante și extinse a unui client. Nu folosește la nimic să vă treziți devreme și în mare formă dacă finalitatea slujbei dumneavoastră nu răspunde în mod eficient așteptărilor sau cererilor unei categorii de clienți.

Care este propunerea dumneavoastră de valoare adăugată?

Dacă produsele și serviciile dumneavoastră nu oferă o propunere de valoare mult superioară celei a concurenților dumneavoastră, acest lucru înseamnă că furnizați un produs sau o prestație de bază și în consecință trebuie să scădeți prețurile pentru a reuși o vânzare. Dacă nu puteți vinde la prețul pieței cu o marjă care să vă garanteze rentabilitatea, nu veți rămâne mult timp pe piață.

Cum vă gândiți să câștigați și să fidelizați clienții?

Cea mai bună soluție de valoare adăugată nu câștigă singură. Trebuie să construiți un plan de acțiune percutant pentru a convinge consumatorii potențiali să ia decizia de a vă deveni clienți. Știți că este mai ușor și mai puțin oneros să fidelizați un client decât să găsiți unul nou. Instalarea unor bariere concurențiale vă va proteja de atacurile concurenților.

Cum veți câștiga părți din piață?

Trebuie să vă mobilizați pentru crearea unei noi piețe, să supravegheați și să urmăriți dezvoltarea pieței dumneavoastră sau să luați părți din piața concurenților dumneavoastră. Așa cum o parte din piață vă costă atunci când o pierdeți, tot atât trebuie să investiți pentru a o cuceri.

Cum vă veți finanța creșterea?

Este punctul cel mai puțin pregătit de către antreprenori și patronii de mici întreprinderi. Aveți nevoie de un plan clar și precis, cu ipoteze rezonabile, pentru a finanța creșterea întreprinderii dumneavoastră. Cea mai mare parte a IMM-urilor eșuează datorită unei absențe a finanțării care îi constrânge să-și oprească activitatea chiar dacă au un carnet de comenzi plin.

Aceste cinci strategii simple, bazice, pragmatice, dar vitale, vă vor conduce către succes. Fiecare este importantă și trebuie condusă pentru a avea de partea dumneavoastră atuurile fundamentale ale reușitei unui antreprenor.

Alte articole recomandate:

Cum să vă exploatați mai bine echipa

Planificarea crizei: este cu adevărat necesară?

De ce trebuie să vă înconjurați de oameni mai inteligenți decât voi

Erori care ucid de evitat în afaceri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *