Blog

Blog
Talente căutate de întreprinderi pe care trebuie să le aveți sau să le dezvoltați

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Talente căutate de întreprinderi pe care trebuie să le aveți sau să le dezvoltați

Cum să evaluați dacă aveți talent fără a vă supraestima sau a vă minimiza atuurile? Care sunt talentele căutate de o întreprindere pentru a se dezvolta? Pentru a recunoaște un talent, recrutorul, în loc să decorticheze CV-ul dumneavoastră, caută semne ale acestuia în viața dumneavoastră profesională și în comportamentul dumneavoastră. Să ne concentrăm pe talentele căutate de întreprinderi.

Vorbiți din proprie inițiativă despre obiectivele dumneavoastră pe termen lung

Ca oricărui cadru talentat nu vă este teamă de viitor. Sunteți chiar entuziasmat de ceea ce veți face în viitor și vorbiți din proprie inițiativă pentru că vă înscrieți acțiunile și proiectele într-o perspectivă profesională, rămânând conștient de faptul că acesta vă rezervă surprize, eșecuri și schimbări de direcție.

A se arăta descurcăreț și gata pentru orice

Sunteți gata să înfruntați orice situație nouă sau eveniment grație unei capacități de a gândi și a acționa în teren într-o manieră complet operațională. Vă cunoașteți parcursul, știți ce ați pus în CV-ul dumneavoastră, nu sunteți niciodată prins pe picior greșit și sunteți capabil să răspundeți la întrebările delicate într-o manieră coerentă cu parcursul sumneavoastră profesional și pertinentă cu întrebările interlocutorului dumneavoastră.

Dați dovadă de încredere în orice situație

Diferența dintre încredere și aroganță este fină, subtilă și adesea greu de identificat. Aveți încredere în dumneavoastră pentru a înfrunta situații foarte variate și știți să recunoașteți când vă înșelați. Cadrul talentat este pur și simplu cel care poate vorbi despre eșecurile și slăbiciunile sale, ca și despre progrese. O puteți face cu atât mai bine cu cât ați tras învățăminte pentru a vă corecta tirul.

Demonstrați-vă polivalența

Un cadru cu adevărat talentat posedă un larg evantai de competențe, o polivalență reală care îi permite să facă față în circumstanțe foarte variate. Această capacitate de asimilare a cunoștințelor și a comportamentelor vă permite să schimbați roluri și funcții și să reușiți de fiecare dată. Știți să expuneți cu ușurință cum ați răspuns eficient unei situații neobișnuite transferându-vă competențele capitalizate până în acel moment.

Sunteți orientat spre rezultate

Modul dumneavoastră de gândire este întors în mod natural spre rezultate. Ardeți de nerăbdare să le atingeți atât în viața personală cât și în cea profesională. Dacă vi se vorbește de o nouă meserie sau de un nou post care trebuie ocupat, vizualizați imediat ce puteți face pentru a obține un rezultat.

Puneți întrebări inteligente

O caracteristică a celor talentați vine din curiozitatea lor față de ceea ce-i înconjoară și față de ceilalți. Din acest motiv, puneți întrebări pentru a descoperi și a vă cunoaște interlocutorul și întreprinderea pe care o reprezintă. În timpul unei întrevederi, știți să răsturnați situația cu tact și să cereți interlocutorului să vă furnizeze informații. Talentul nu înseamnă să știți să-i răspundeți, ci mai ales să-i arătați interesul și înțelegerea situației prin pertinența întrebărilor pe care i le puneți.

Arătați-vă capacitatea de adaptare

Numeroase întreprinderi își actualizează în permanență obiectivele și adoptă o nouă strategie. Un cadru talentat se adaptează la schimbări cu succes. Este mai bine să fiți pregătit să expuneți situații în care ați dat dovadă de suplețe pentru a integra valorile unei întreprinderi sau ați rămas performant în ciuda unei schimbări de management sau de metodă de management.

A ști să-ți asumi riscuri

Asumarea riscurilor este inerentă spiritului întreprinzător și lumii afacerilor. Noile idei, metodele de lucru sau modurile de organizare inovatoare nu vă provoacă teamă, ci din contră vă atrag. În privința asta pregătiți-vă de asemenea să povestiți o experiență profesională în care v-ați asumat un risc, explicând cum ați analizat situația, ați cântărit miza și ați luat decizia. Asumarea riscurilor înseamnă asumarea responsabilității, iar simțul responsabilității este una dintre primele calități ale unui cadru.

Pasiunea pentru meserie

Acest lucru poate părea evident, dar pasiunea este o calitate care-l distinge pe cel care are multiple talente de candidații mediocri. Dacă sunteți pasionat de ceea ce faceți, vă veți exprima din suflet și vă veți convinge interlocutorul pentru că ieșiți la rampă înpreună cu emoțiile pozitive.

Comunicați cu ușurință

Este dificil să reușiți fără a poseda o putere de comunicare, scrisă și orală. Aveți obiceiul de a o modula în funcție de interlocutorul dumneavoastră și de canalul utilizat. Posedați o stăpânire verbală care vă facilitează schimburile telefonice, pe mail sau întrevederile și vă permite de fiecare dată să vă poziționați pe picior de egalitate cu interlocutorul dumneavoastră.

Alte articole recomandate:

Cuvintele clienților vă construiesc brandul

Promovarea personalului în organizații

Despre câștigarea respectului prin exemple

Ascultați mai mult pentru a motiva mai bine

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *