Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Idei inovatoare pentru motivarea și fidelizarea salariaților

Patronii întreprinderilor cele mai dinamice din Canada, conform revistei Profit, iau decizii care le permit să se diferențieze de concurență. Adevărata bogăție a unei întreprinderi rezidă în personalul său și mai ales în capacitatea sa de a atrage și de a-și păstra colaboratorii cu potențial ridicat.

Alocarea de timp pentru proiecte personale

Arrow Group acordă fiecărui salariat ceea ce numește „timpul Arrow”, câteva ore pe săptămână în cursul cărora poate lucra la orice sarcină, la birou, acasă sau oriunde vrea el, cu condiția ca aceasta să aibă o legătură cât de mică cu activitatea firmei. Conform președintelui firmei, Sam Ibrahim, această operațiune a generat unele dintre cele mai bune inovații.

Explicarea valorii banilor

Pentru a convinge personalul că împărțirea profiturilor este cu adevărat concepută în beneficiul tuturor, Trevor Bouchard, președintele Contractors.com, a asigurat transparența financiară și traduce prețul mobilierului de birou în echivalent salariu pentru fiecare membru al personalului. Cea mai mare parte a planurilor de împărțire a beneficiilor sunt confuze pentru personal, în măsura în care puține persoane cunosc costurile întreprinderii și consecințele lor asupra rezultatului. Astfel, un colaborator își poate măsura valoarea reală prin prețul mijloacelor puse la dispoziție și beneficiile care decurg și, într-o manieră generală, noțiunea de rentabilitate a firmei în care lucrează.

Crearea unui titlu specific pentru un salariat dotat

Generațiile Y și Z au așteptări diferite de cele ale salariaților din alte generații. Graal Noble, patron al Yellow House Events, renunță la orice competiție între manageri. Dacă o persoană demonstrează o calitate sau un telent special pentru o disciplină sau o specialitate care contribuie direct la afacere, el îi creează un titlu specific pentru a-și exercita competențele sale particulare în organizație.

Acceptarea poziției de trambulină

Un IMM bogat în personal tânăr și nerăbdător este confruntat cu problema fidelizării acestuia. Alexander Handa, președinte al S-voyage!, ia în considerare această situație și în loc să încerce să rețină colaboratorii cu orice preț, le planifică trecerea prin întreprindere, punându-i permanent la încercare, înțelegând că unii dintre ei, mai ales cei mai buni, nu-și vor derula toată cariera în firma sa, care va fi folosită, la un moment dat, ca o trambulină.

A asculta, a înțelege și a ajuta

Atunci când un colaborator apreciat la justa lui valoare profesională întârzia sistematic dimineața la birou sau la ședințe, Chris Izquierdo, președinte al DevFacto Technologies, nu l-a învinuit ci a încercat să înțeleagă motivele. A aflat astfel ca acel colaborator suferea de insomnie. Și nu numai că a făcut o excepție pentru el, dar l-a trimis să consulte un institut specializat în somn, care l-a vindecat.

Articole complementare recomandate:

Despre feedback și curaj în management

Soluția ascunsă în spatele conflictului

Calitatea vieții la locul de muncă impactează performanțele întreprinderii

Cum îi incitați pe colaboratori să vă urmeze

1 Comment

  • JenellKMilks

    7:22 PM, June 2015

    This excellent website really has all of the information and facts I needed concerning this subject and didn’t know who to ask.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *