Blog

Blog
Arta de a ieși în evidență fără a părea arogant

Comments (0) - Uncategorized

Arta de a ieși în evidență fără a părea arogant

Puteți dovedi o oarecare jenă în a vă lăuda cu acțiunile dumneavoastră de teamă să nu păreți arogant sau pretențios. Și totuși dacă nu vă faceți publicitate riscați să rămâneți multă vreme în umbră. În lumea afacerilor, cel mai important sunteți dumneavoastră, ca și modalitatea în care atrageți atenția și respectul celorlalți. Este posibil să vă faceți propria promovare fără să păreți autosatisfăcut. Aceasta este chiar o competență esențială de valorizat dacă vreți să avansați în organizație sau să fiți recunoscut pentru realizările dumneavoastră. Cum să vă faceți cunoscut într-o manieră naturală și confortabilă, să vă scoateți în față fără să păreți arogant sau egoist? Iată câteva strategii pentru a vă vinde fără a insista prea mult.

Promovați-vă realizările și nu pe dumneavoastră

A vă autopromova nu este echivalentul egocentrismului, înseamnă pur și simplu să arătați celorlalți că ați realizat ceva interesant și diferit. Mai curând decât să spuneți „eu” sau „am făcut” pentru a vorbi de realizările dumneavoastră, arătați cum răspund ele unor obiective mai largi și legați-le de contribuțiile dumneavoastră în întreprindere, de participarea într-o echipă sau de ajutorul pe care-l acordați celorlalți. Autopromovarea dumneavoastră nu înseamnă să vă concentrați asupra dumneavoastră, ci pur și simplu să expuneți ceea ce ați realizat și ceea ce este demn de a fi semnalat.

Vă autopromovați din ce în ce mai mult

Puteți găsi că este delicat sau chiar dificil să scoateți în față propriile realizări. Un bun mijloc de a vă obișnui cu acest exercițiu este de a-l practica mai întâi în anturajul dumneavoastră familial și amical, într-un mediu sigur. Atunci când vă întâlniți cu prietenii le puteți împărtăși reușitele și indica mândria dumneavoastră. Și le puteți vorbi de viitorul proiect de a cărui reușită sunteți convins. O dată ce v-ați obișnuit să faceți acest lucru într-un mediu securizat, veți fi în măsură să vă vindeți în situații din cele mai dificile și să îndrăzniți să avansați în fața unei săli pline pentru că sunteți sigur de eficiența unui program de leadership pe care l-ați elaborat pentru ei. Cu cât ieșiți mai mult în față, cu atât o veți face mai natural și vă veți regăsi.

Profitați de toate ocaziile

De fiecare dată când intrați într-o cameră, când asistați la o ședință sau la o negociere de afaceri, întrebați-vă ce puteți vinde. Vreți poate să afle colegii dumneavoastră că ați terminat un proiect important, că ați avut o zi deosebită, în orice caz trebuie să arătați ca un om care a înaintat în realizările sale. Este important pentru că autopromovarea este un mijloc de a fasona la ceilalți înțelegerea a ceea ce sunteți. Dacă aduceți mesaje pozitive despre dumneavoastră, ceilalți că vor vedea în acest mod. Feriți-vă de o tendință destul de răspândită de a minimiza în ochii lor o acțiune pe care ați întreprins-o printr-o falsă modestie („Nu-i nimic”) și profitați de fiecare situație pentru a vă prezenta într-un mod pozitiv.

Vindeți-vă în permanență

În loc să așteptați să fiți împins sau să vi se ofere perspectiva unei cariere la care sperați de multă vreme, nu contați pe inițiativa superiorului dumneavoastră ierarhic pentru a v-o oferi pe un platou. Această abordare pasivă nu funcționează. Unii fac campanie pentru aceste posturi noi. Dacă vreți ceva, acționați, presați, ieșiți în față și arătați că aveți capacitatea de a reuși într-un rol nou. Dacă credeți că meritați o promoție, vorbiți cu patronul și arătați-i calificările și interesul dumneavoastră pentru această oportunitate. Dacă vedeți o ofertă pentru un post care vă interesează nu abandonați pentru că nu aveți toate calificările. Mergeți înainte și vindeți-vă. Iar dacă aveți o idee bună pe care doriți să o împărtășiți în timpul unei ședințe cu echipa, puneți-o în valoare pregătind un dosar. Pe scurt, fiți mereu gata să vă vindeți și să vă promovați ideile, pentru că dacă vă opriți din a vă vinde, vă opriți avansarea.

Alte articole recomandate:

Pericolul unui șef toxic

Poate funcționa întreprinderea dumneavoastră fără salariați?

Ce tip de patron vă convine cel mai bine?

Ascultați mai mult pentru a motiva mai bine

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *