Cum să dați mai multă forță CV-ului dumneavoastră
Sunteți mulțumit de CV-ul dumneavoastră? Adesea cel mai mare obstacol vine din lipsa sa de forță, din faptul că îi lipsește convingerea, din faptul că este plictisitor. Dacă credeți că nu este atât de eficient pe cât ar trebui să fie, trebuie să aveți în vedere revizuirea lui, renașterea și redinamizarea. Principalul defect al majorității CV-urilor provine din faptul că sunt o formulă statică care încearcă să descrie o personalitate dinamică.
Anunțați ceea ce vă diferențiază, marca proprie
Încă de la începutul CV-ului, de la primul rând, așezați declarația dumneavoastră de obiectiv printr-o indicație sumară folosind calificative dintre cele mai utilizate cum ar fi „negociator experimentat” sau „director specializat în control intern”. Gândiți-vă un pic la ceea ce competențele dumneavoastră și atributele dumneavoastră unice aduc postului pe care îl căutați, scoateți în evidență ceea ce vă distinge cu adevărat de restul candidaților pentru post. Includeți-vă capacitățile într-o frază bine scrisă, care va fi declarația dumneavoastră de marcă, de brand personal, care să ajute un recrutor să observe imediat compatibilitatea cu postul.
Creați povești în jurul realizărilor importante
Acum că ați captat atenția recrutorului prin declarația de marcă, trebuie să profitați pentru a rezuma cele mai semnificative și mai pertinente realizări din meseria dumneavoastră de tipul „creșterea cifrei de afaceri cu 20% și a marjei cu o echipă reînnoită”. Faceți să răsară din CV-ul dumneavoastră toate acele povești care-l vor incita pe recrutor să continue lectura și să vă cheme la interviu.
Alegerea atentă a cuvintelor cheie
Utilizarea cuvintelor cheie este una dintre cele mai bune modalități de a da mai multă forță CV-ului dumneavoastră. Trebuie să treceți prin sită terminologia pe care o folosiți și să o completați cu cuvintele cheie cele mai adecvate postului pe care-l vizați. Din ce în ce mai multe firme folosesc programe informatice de urmărire a candidaților cu cuvinte cheie. Cu cât mai multe cuvinte cheie vor apărea în CV-ul dumneavoastră, cu atât va fi identificat ca fiind interesant în proces. Aceste cuvinte cheie trebuie să aibă sens în raport cu contextul, pentru că nu vorbim aici de garnisirea sistematică a CV-ului pentru a înșela sistemul.
Articole complementare recomandate:
Dați substanță mărcii dumneavoastră digitale
Despre adevărații headhunters (sau “vânători de capete”)
Ce caută un vânător de capete în primul rând în profilul dumneavoastră de pe LinkedIn
levitra
9:01 PM, June 2017
Thanks for any other informative blog. The place else could
I am getting that type of information written in such a perfect way?
I’ve a mission that I am just now working on, and I have been on the glance out for such information.