Blog

Blog
Sfaturi pentru atingerea culmilor în leadership

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Sfaturi pentru atingerea culmilor în leadership

Dacă vreți să construiți o organizație mare și de succes sau o echipă într-o firmă de casă va trebui să adunați multe calități deosebite de leadership de-a lungul călătoriei care vă stă în față. Primul lucru pe care va trebui să-l faceți este să vă hotărâți asupra rezultatului personal. Cu alte cuvinte unde vreți să vă opriți? Deci va trebui să aveți un simț clar al scopului și aceasta vas fi prima zonă la care aveți de lucru din punctul de vedere al leadershipului.

Prea multă lume crede că e simplu să devii lider. Dar trebuie să înțelegeți că leadershipul cere timp, muncă susținută și o înțelegere clară a calităților pe care vreți să le obțineți. Eu cred cu tărie că trebuie să vă simțiți bine de-a lungul acestei călătorii fantastice și trebuie să vă placă să faceți asta. Altfel, rezultatele vor fi diluate și nivelul succesului va fi minim.

Deci ce calități de excepție va trebui să învățați, să munciți pentru ele și să le duplicați în cadrul echipei voastre de lideri?

Primul sfat este să fiți dedicați total unui anumit nivel de realizări și succes. Acesta va fi determinat de rezultatul așteptat pe care l-ați hotărât deja. Expuneți acest lucrur grupului în diferite momente și dezvoltați atitudinea de a aștepta nimic și de a nu accepta mai puțin decât succesul.

Al doilea sfat este foarte simplu și constă în a arăta echipelor că puteți face tot ce este nevoie. Unii numesc asta „a conduce prin puterea exemplului”. Nu vă puteți aștepta ca alți membri ai echipei să facă lucruri pe care voi nu vreți să le faceți în mod curent. Așa că standardul pe care-l fixați este vital și trebuie să fiți farul călăuzitor care vă ghidează echipa.

Cel de-al treilea sfat este să învățați arta comunicării și există multe modalități de a face acest lucru. Folosiți toate formele existente de comunicare și simțiți-vă confortabili cu el, cum ar fi telefon, mesaje, webinarii, întâlniri unu la unu, conferințe etc. Comunicarea este unde este și fără această abilitate veți fi morți și înecați. În interiorul acestui subiect al comunicării este cel mai important aspect, cel al creării unei gândiri comune. Acesta este un subiect care necesită o cercetare și discuții dedicate.

Al patrulea sfat este de a acorda membrilor echipei în permanență nivelul de susținere, timpul și atenția de care au nevoie. Trebuie să aveți grijă de oameni, dar nu trebuie să-i cocoloșiți. La început va trebui să fiți lângă ei și să-i ghidați în direcția bună.

Cel de-al cincilea sfat este de a arăta grupului că dacă faceți o promisiune vă țineți de ea. nimic nu e mai rău decât să vă lăsați oamenii baltă. Cum ar fi să spuneți că aveți de gând să faceți ceva sau să vă luați anumite angajamente și după aceea fie să faceți ceva complet diferit, fie să nu vă duceți angajamentul până la capăt.

Cel de-al șaselea sfat este să fiți consecvenți atunci când este vorba de ținte, provocări ori soluții. Principalul lucru în acest caz este planificarea masivă a tuturor acțiunilor și învățarea echipei să facă la fel.

Sfatul al șaptelea se leagă de munca pentru a crea o personalitate foarte plăcută. Toți liderii de top se referă la aceadtă latură a leadershipului. Așa că fiți cu adevărat buni și zâmbiți. Găsiți timp pentru fiecare la serviciu și ajutați oamenii să se simtă confortabil. Relaxați oamenii din jur și ajutați-i să se simtă relaxați când sunt lângă voi.

Numărul opt se referă la dezvoltarea artei autocontrolului pentru că nimeni nu vrea să fie în preajma unei persoane impredictibile și căreia îi sare muștarul. Învățați să fiți complet relaxați și să dezvoltați ceea ce se numește mentalitatea surferului. Surferii sunt oameni foarte relaxați și v-ar plăcea să stați pe lângă ei.

Al nouălea se referă la desvoltarea coloanei vertebrale și a curajului. În epoca noastră o să întâlniți peste tot lideri care nu susțin ceea ce este corect, nu își asumă întreaga responsabilitate și nu sunt complet responsabili de ceea ce fac. Dacă vă înșelați, spuneți-o imediat și remediați situația cât mai curând posibil.

Al zecelea sfat și cel final este de a deveni un maestru al detaliilor. Acest lucru înseamnă să deveniți profesioniști în tot ceea ce faceți pentru că asta vă întărește reputația de lideri excepționali.

Alte articole care s-ar putea să vă placă:

CV-ul – inamicul nostru

Reumanizarea organizațiilor

Întrebări pe care și le pun recrutorii în timpul interviului

Trei personalități indispensabile oricărei afaceri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *