Blog

Blog
Profilul pe rețelele sociale – atributele unei fotografii reușite

Comments (0) - Uncategorized

Profilul pe rețelele sociale – atributele unei fotografii reușite

LinkedIn, Twitter, Viadeo și altele. Rețelele sociale în general sunt vectori ai imaginii dumneavoastră, stâlpi ai brandingului personal, căruia nu-i puteți scăpa pentru a reuși. În acest context, fotografia dumneavoastră este cheia. De fapt este primul element văzut de către contactele voastre, care crează prima impresie. Pentru a vă atinge scopul, cu profilul de pe rețelele sociale, urmați codurile unei fotografii reușite.

O fotografie care vă reflectă calitățile profesionale

Interziceți fotografia luată într-un context personal! Fotografia profilului profesional trebuie să vă reflecte calitățile umane și competențele, care au creat profesionistul din voi, nu bronzul sau capacitatea de a fi glumeți în vacanțe. De asemenea nu mizați pe o fotografie care arată mai multe persoane, chiar dacă a fost făcută într-un cadru profesional, chiar dacă sunteți strălucitori. Mizați pe o imagine în mod portret, cu fața bine cadrată și suficient de apropiată pentru a nu trebui să scoată cineva o lupă pentru a vă descoperi. Amintiți-vă că adesea spațiul dedicat fotografiei este foarte mic pe rețelele sociale.

Cum să vă puneți în valoare personalitatea

Pentru a vă arăta dinamici trebuie să cunoașteți culorile care se adaptează tenului dumneavoastră iluminându-vă imaginea. În orice caz, uitați de maro! De altfel, mizați pe o ținută profesională, fără a exagera. Doamnelor, ținutele dumneavoastră intersezon sunt în general perfect adaptate. Pentru decor, există și tradiționalul fond neutru. Puteți să optați pentru o fotografie luată în exterior (atenție la reflexiile soarelui, ochii semiînchiși și umbre) sau la o recepție, cu condiția respectării codurilor: „singuri în imaginea bust”. Obligatoriu? Focusul pe voi.

Zâmbitoare doamnele, cuceritori domnii

Conform unui studiu al asociației americane pentru psihologie, raportată de către blogul pentru sănătate al Time și realizat pe site-urile de dating, femeile care afișează un zâmbet larg ar avea mai mult succes decât cele care nu zâmbesc. În privința bărbaților, cei mai populari ar fi cei care expun o mină „neutră” ori „mândră”. Cadru personal sau profesional, viziunea bărbatului și a femeii rămâne aceeași… Și știți ce vă rămâne de făcut.

Între bază și prea „corporatist”, găsiți calea de mijloc

Ca mulți dintre noi, decideți să vă faceți poza de profil la voi, în fața unui perete alb sau a unui fond neutru. Păr tern, culori terne, zâmbet forțat… Opriți fotografia de proastă calitate! Nu uitați, fotografia de profil este acolo pentru a vă arăta dinamismul, competențele și calitățile umane, care fac profesionistul din voi. Îndepărtați de la început o fotografie pe care o considerați „medie”. La fel, tradiționalul perete alb, cămașa albă, părul ridicat (și zâmbetul forțat) vă dau o imagine ultra-corporatistă și poate un pic prea rigidă pentru lumea noastră în continuă mișcare. Nu suportați fotografia, ci fiți fotografia! Amuzați-vă, simțiți-vă bine în fața obiectivului! Și o șmecherie: un portret pe trei sferturi poate dinamiza instantaneul.

În final, nu uitați să vă schimbați în mod regulat fotografia de profil. Arătați o carieră în mișcare și vă aduceți în prim plan actualitatea în fața contactelor dumneavoastră. Făceți-vă fotografiile să evolueze în ritmul carierei și a dobândirii de noi responsabități! Imaginea voastră este prima impresie, care, așa cum spunea Coco Chanel, „este cea bună, mai ales atunci când este proastă”! Așa că străduiți-vă să fiți și să rămâneți în top!

Alte articole recomandate:

Cum să depăşiţi îndoiala de sine în afaceri

10 meserii inconturnabile care recrutează în domeniul digital

Recunoaşterea unei adevărate „idei noi”

Aveţi talent, provocarea este să vi-l descoperiţi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *