Blog

Blog
Criterii de reușită atunci când vă creați propria afacere

Comments (0) - Uncategorized

Criterii de reușită atunci când vă creați propria afacere

Momentul de start al unei întreprinderi este întotdeauna exaltant, dar acest moment în care adrenalina vă urcă pe val nu trebuie să vă facă să uitați un anumit număr de puncte pe care trebuie să le validați înainte de decolare. Asigurați-vă că răspundeți bine criteriilor de bază care vă vor permite să vă dezvoltați afacerea și să construiți o întreprindere prosperă.

Existența unei calificări care vă diferențiază

Întrebarea cea mai importantă se referă la calificările unice pe care trebuie să le aveți pentru a reuși și a face astfel încât să fie dificil să fiți copiați, oricare ar fi forma care îmbracă expertiza dumneavoastră: experiență, savoir-faire, poziționare, relații, etc. Ce puteți face mai bine decât ceilalți actori deja prezenți pe piață? Care este experiența și/sau expertiza dumneavoastră care va conta și va fi determinantă? Banalitatea și lipsa de diferențiere explică adesea motivele pentru care eșuează atâtea afaceri noi. Adesea, tineri antreprenori se simt bine lansându-se într-o activitate la care au visat întotdeauna, dar pentru care nu posedă atuurile minime necesare. Eșecul lor este aproape sigur.

Satisfacerea unei nevoi capitale a clienților

Trebuie să căutați o nevoie pe care s-o satisfaceți, o necesitate a clienților voștri țintă, care explică deciziile lor de a cheltui. În general, cu cât nevoia clientului este mai importantă, cu atât mai mari sunt șansele întreprinderii dumneavoastră. Exemplele pot fi un restaurant care numără caloriile, atunci când există în zonă o populație îngrijorată de greutate și de „look”, un portal pentru micii meseriași, unde oricine poate găsi un instalator, un electrician sau un zugrav, chiar și pentru lucrări mici. În special o întreprindere care rezolvă o dificultate resimțită de un segment important al pieței. Și nu trebuie să aveți încredere în tentațiile internetului care permit, fără o investiție prea mare, să lansați o afacere care adesea va răspunde unei nevoi de diversificare a achizițiilor aleatorie, dar temporară, mai mult decât unei nevoi reale, esențiale. În orice caz, dacă piața nu este gata să primească prezentarea sau produsul dumneavoastră, acest lucru se va solda cu o cădere. Analizați bine modul de intrare pe piață și faceți previziuni financiare mai mult pesimiste pentru a acoperi riscurile neidentificate.

Satisfacerea nevoilor de capital și de trezorerie

Nu contează calitatea ideii dumneavoastră, dacă necesită o finanțare pe care nu v-o puteți asuma. Dacă trebuie să faceți apel la investitori, nu contați numai pe idea voastră de afaceri, oricât de seducătoare ar fi aceasta. Un investitor nu va paria un sfanț pe această idee dacă nu-i arătați un plan de afacderi care-i demonstrează un randament atractiv. Asigurați-vă că elementele fundamentale ale întreprinderii sunt reunite și există în special un randament al investiției convingător (ROI). Nu uitați să puneți la punct o gestiune eficientă a trezoreriei. Prevedeți termene de plată care se lungesc, stocuri care nu se reînnoiesc atât de repede cum a fost prevăzut. Acest lucru vă va permite să prevedeți un deficit de trezorerie, care riscă să vă fie fatal.

Acești trei factori necesită cea mai mare atenție din partea dumneavoastră în momentul deciziei de a vă lansa în această nouă aventură și trebuie să vă inspire în elaborarea planului de afaceri.

Alte articole recomandate:

5 escrocherii de care trebuie să vă feriți în domeniul francizelor

Aveți antreprenoriatul în ADN?

Pe locuri, fiţi gata, „obiectivaţi”

Decizii bune de luat atunci când vă căutați un loc de muncă

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *