Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Ce factori ar trebui să conțină o strategie a schimbării?

O strategie pentru „schimbare” trebuie să se concentreze pe îmbunătățire.

Viteza schimbării este accelerată, iar indivizii ori organizațiile cheltuiesc timp și resurse semnificative pentru a trata schimbările majore, cum ar fi transformarea digitală ori micile schimbări ca ameliorările zilnice. Care este strategia din spatele schimbării și ce calități sau factori trebuie să conțină o așa-zisă strategie a schimbării?

Viziunea: O strategie a schimbării necesită o viziune clară a viitorului și o foaie de drum pentru a ști cum să ajungi acolo. Schimbarea nu este pentru propria siguranță, ci se concentrează pe scopul afacerii din spatele ei. Platforma de schimbare adoptată trebuie să se concentreze pe stabilirea adevăratelor valori organizaționale și pe capabilitățile care fac posibilă perfecționarea continuă. O schimbare este necesară în modul fundamental în care priviți ceea ce faceți. De ce încercați să faceți schimbările? Cine vă va ajuta în privința lor?

Planificarea: O strategie pentru schimbare trebuie să se concentreze pe ameliorare. Schimbarea doar de dragul schimbării nu ajută pe nimeni. Cel mai important factor pentru o schimbare pozitivă este flexibilitatea în planificare. Soluțiile teoretice vor întâmpina probleme în lumea reală. Cei care planifică soluțiile trebuie să fie capabili să le și implementeze. Numai această coordonare dintre planificare și implementare poate avea succes. Și este nevoie să fie făcută în timp real. Iar rezolvarea problemelor și ieșirea din crize trebuie mânuite tot în timp real de cât mai multe părți implicate posibil.

Încărcătura emoțională: Actul schimbării trebuie livrat împreună cu o încărcătură emoțională pozitivă. Această încărcătură emoțională păstrează vie memoria acțiunilor pentru o perioadă mai lungă. Cei care au fost beneficiarii unei acțiuni care i-a mulțumit răspund intuitiv într-un mod similar. Acțiunea plăcută le schimbă de asemenea beneficiarilor percepția despre ceilalți sub o lumină pozitivă. Schimbarea este o constantă a vieții. Unor schimbări trebuie să le rezistăm, iar altele trebuie îmbrățișate. Scopul tuturor schimbărilor este de a aduce o îmbunătățire. La nivel individual, trebuie să ne transformăm personalitatea pentru a fixa idealuri mai înalte sau nobile, cum ar fi autoperfecționarea și urmărirea acesteia cu hotărâre, perseverența și constanța până la atingerea idealului. La nivelul organizației ori a societății, schimbarea înseamnă progresul colectiv cu un focus pe responsabilitatea socială sau comunitară, cu o emfază pe avansare, inovație și sustenabilitate.

Proces: Procesele sprijină capabilitatea organizației de a se schimba. Dar trebuie acordată atenție proceselor de dincolo de suprafață, pentru a le cunoaște ca organizație. Schimbarea este o constantă. Platformele susțin constantele. Schimbarea nu este un eveniment. Evenimentele pot fi gestionate de sus în jos. Schimbarea poate fi susținută de sus în jos, dar nu poate fi complet gestionată ori controlată în acest fel, trebuie construită în mod proactiv începând de jos, incluzând planificarea fazei de implementare ca un proces valabil de ameliorare. Ea poate conștientiza răscruci potențiale, care nu au fost prevăzute anterior și poate implica construirea soluției la o nouă problemă. În acest fel planul poate fi modificat zilnic, conform problemelor individuale din fiecare comunitate. Planurile la o scară mai largă eșuează pentru că cei care le elaborează nu-și imaginează problemele. Schimbarea se petrece în permanență, iar managementul trebuie doar să și-o însușească și să o aprecieze.

Creativitatea: Creativitatea în ziua de azi necesită o nouă stare de spirit. Sschimbarea reală și creativitatea deprogramează vechile idei, ne scapă de „vocile trecutului”, reprogramându-ne mințile cu noi valori, norme și atitudini; stabilind noile standarde conform cărora dorim să ne creăm realitatea viitoare. Aceasta este o sarcină pentru lideri vizionari sau întreprinzători, să se exprime și să aibă un impact. Găsirea modalităților de a satisface principalii jucători cere de asemenea multă creativitate, fiecare având o agendă diferită, care rar este centrată pe ceea ce este mai bun petnru organizație. Creativitatea este cheia satisfacerii acestor agende și obținerea beneficiilor schimbării.

Schimbarea este inevitabilă și este și un imperativ strategic. Acordați-vă timp pentru a afla cine sunteți, ce vă place și, mai ales, marele „DE CE” al schimbărilor.

Alte articole complementare:

Accelerați creșterea afacerii dumneavoastră printr-o cultură creativă

Gestionarea timpului la ora digitalizării

Știți cum să ascultați?

Despre inovație în organizații – Darwin sau Lamarck?

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *