Blog

Blog

Comments (1) - Uncategorized

Cuvintele clienților vă construiesc brandul

Consumatorii au apreciat întotdeauna opiniile care le-au fost transmise direct. Companiile pot cheltui milioane de euro pe concepte elaborate ale campaniilor publicitare, dar adesea ceea ce îl face pe un client să se hotărască este nu numai simplu ci și gratuit: o recomandare prin viu grai din partea unei surse de încredere. Pe măsură ce consumatorii depășiți de diversitatea alegerii nu mai acordă atenție barajului de marketing tradițional, recomandările prin viu grai răzbat prin zgomotul de fond și câștigă în eficiență.

O experiență bună a clienților poate ajuta recomandările

Pe măsură ce se dezvoltă comunitățile online, în privința dimensiunilor, a numărului și caracterului, companiile au început să recunoască importanța crescută a recomandărilor. O experiență fericită a clienților poate determina recomandări pozitive, care reduc cheltuielile de marketing ale companiei.

Una dintre modalitățile prin care experiența clienților poate ajuta companiile în creșterea veniturilor și tăierea costurilor o reprezintă aceste recomandări. Pe scurt, o experiență deosebită a clienților poate ajuta anumite branduri să vândă mai mult, iar una proastă să aibă repercursiuni serioase.

Nu contează ce produse sau servicii furnizează o companie, prioritatea principală ar trebui să fie asigurarea că clienții au o experiență excelentă cu brandul. Loialitatea clienților și, prin extensie, referințele vor veni de aici în mod natural.

Citate despre clienți care trebuie luate în seamă

„Serviciul clienți reprezintă sufletul unui brand în inima clienților săi.” – Kate Nasser

„Îi vedem pe clienți ca pe invitați la o petrecere ale cărei gazde suntem noi. Este treaba noastră de zi cu zi să îmbunătățim fiecare aspect important al experienței clienților, puțin câte puțin.” – Jeff Bezos

„Regula nr. 1: Clientul are întotdeauna dreptate. Regula nr. 2: Dacă clientul se înșeală vreodată, recitiți regula nr. 1.” – Stew Leonard

„Faceți din client eroul poveștii voastre.” – Ann Handley

„Până la urmă clientul nu știe ori nu-i pasă dacă sunteți o organizație mare sau mică. Ea se concentrează doar asupra hainelor agățate în magazin.” – Georgio Armani

„Cei mai nefericiți clienți sunt cei de la care înveți cel mai mult.” – Bill Gates

„Clienții nu se așteaptă să fiți perfecți. Ei se așteaptă să îndreptați lucrurile când merg rău.” – Donald Porter

„Într-o lume a serviciilor pe internet, este important să-ți amintești că concurența este doar la un clic distanță.” – Doug Warner

„Percepția clienților este realitatea dumneavoastră.” – Kate Zabriskie

„Satisfacția clienților nu are preț. Loialitatea clienților este neprețuită.” – Jeffrey Gitomer

„Când încercați să luați o decizie importantă și sunteți nesigur puneți-vă întrebarea: Ce-ar spune clientul dacă ar fi aici?” – Dharlesh Shah

„Nu angajatorul plătește salariile. Angajatorii doar manipulează banii. Cel care plătește este clientul.” – Henry Ford

„Apropiați-vă de clienți mai mult ca niciodată. Atât de aproape încât să le spuneți ce au nevoie mult înainte de a-și da seama singuri.” – Steve Jobs

„Iată o regulă simplă, dar puternică: dați întotdeauna oamenilor mai mult decât se așteaptă să primească.” – Nelson Boswell

„Fie că ești mare sau mic, nu poți oferi un serviciu client de calitate dacă angajații tăi nu se simt bine când vin la lucru.” – Martin Oliver

Mai lipsește ceva? Aștept să mă completați…

Articole complementare recomandate:

Cum să faceți de la început o impresie bună

Secretul multiplicării vânzărilor: tăceți!

Crearea unei relații de lungă durată cu clienții

Elementele cheie ale fidelizării clienților

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *