Blog

Blog

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Obiceiuri ale conducătorilor performanţi

Există mai multe moduri de gestionare a unei întreprinderi şi de a deveni prosper. În schimb, găsim obiceiuri similare la numeroşi conducători dintre cei mai experimentaţi în abordarea personală a vieţii şi a muncii. Să ne concentrăm pe secretele lor pentru dezvoltarea unei afaceri şi pentru a reuşi.

Existenţa unui plan pe termen lung

Pe o piaţă concurenţială este tentant să daţi prioritate obiectivelor pe termen scurt. Clienţii aşteaptă de la dumneavoastră livrarea unor produse sau servicii excelente în cel mai scurt timp. Aveţi de asemenea responsabilitatea rentabilităţii întreprinderii dumneavoastră în faţa partenerilor şi a investitorilor. Dar dacă vă concentraţi numai asupra obiectivelor pe termen scurt, întreprinderea dumneavoastră nu-şi va putea atinge adevăratul potenţial. Alocaţi-vă timp şi, cel puţin o dată sau de două ori pe an, planificaţi viitorul şi supravegheaţi în mod regulat progresul în raport cu aceste obiective pe termen lung.

Comunicaţi rapid şi eficient

A răspunde la mesaje, apeluri telefonice şi alte cereri imediate face parte din activitatea cotidiană. Timpul pierdut cu răspunsurile face adesea diferenţa între a câştiga şi a pierde o afacere. Printre altele, atunci când răspundeţi rapid clienţilor, vă construiţi o reputaţie de fiabilitate. În calitate de şef, care trebuie să dea dovadă de exemplaritate, munca dumneavoastră rapidă şi eficace creează o cultură a eficienţei.

Investiţi cu înţelepciune

În calitate de antreprenor sunteţi adesea confruntat cu alegerea delicată a afectării resurselor tehnice, materiale, umane sau financiare. Treceţi prin sită toate cheltuielile lunare pentru a elimina orice încărcare excesivă sau inutilă şi luaţi în considerare efectele investiţiei de fiecare dată când evaluaţi cea mai bună modalitate de a face o cheltuială. Cât timp va fi necesar pentru a recupera investiţia? Vă va ajuta această investiţie să atingeţi obiectivele întreprinderii? Dacă nu puteţi răspunde la aceste întrebări, nu cheltuiţi banii.

Definirea unei rutine cotidiene

Chiar dacă fiecare zi este uşor diferită, stabiliţi-vă o schiţă de planificare a zilei. În fiecare dimineaţă înainte de a vă verifica e-mail-urile, stabiliţi sarcinile cele mai importante ale zilei, priorităţile, chestiunile cruciale şi urgenţele. Această abordare vă permite să vă concentraţi pe tot parcursul zilei şi vă protejează de distracţiile cronofage.

Acceptaţi provocările cu entuziasm

Este important să răspundeţi fiecărei noi provocări şi trebuie să aplicaţi aceeaşi pasiune şi acelaşi zel ca pentru lansarea propriei afaceri. În fiecare situaţie dificilă trebuie să daţi tot ce aveţi mai bun, ca la începutul carierei, iar dacă reuşiţi să găsiţi aceeaşi prospeţime, acelaşi entuziasm şi aceeaşi convingere, veţi obţine cel mai adesea rezultate excelente.

Citiţi, citiţi, citiţi mereu

În fiecare dimineaţă trebuie să aflaţi noutăţile zilei, actualităţile de pe blogurile din sectorul pe care-l urmăriţi, newsletter-uri specializate la care sunteţi abonaţi. Nu numai că acest lucru vă ajută să rămâneţi informat cu ceea ce se întâmplă în sectorul dumneavoastră, dar va alimenta schimburile cu colegii înaintea şedinţelor. Iar seara, destindeţi-vă şi plonjaţi într-o carte bună. Cititorul frecvent este adesea un bun lider. Aflaţi astfel exemple de utilizare a unor instrumente şi strategii pe care le veţi putea aplica în propria întreprindere.

Întreţineţi-vă reţeaua fără încetare

Contactele bune vă pot aduce oportunităţi fructuoase. Cea mai mare parte a profesioniştilor vor să aibă treabă cu antreprenori pe care-i cunosc şi care le inspiră încredere. Prioritizaţi creşterea reţelei dumneavoastră cu relaţii profesionale durabile. Este bine să asistaţi pur şi simplu la evenimente de networking, dar este şi mai bine să vă integraţi în grupuri sau asociaţii profesionale, implicându-vă chiar în animarea lor.

Favorizaţi creativitatea

Puneţi inovaţia în centrul întreprinderii dumneavoastră. Încurajaţi-vă colaboratorii să experimenteze idei şi abordări noi în diferitele servicii. Antreprenorul care îşi asumă riscuri reuşeşte adesea afaceri extraordinare pentru că tocmai metodele sale sunt creative şi neaşteptate. Trebuie bineînţeles să vă aventuraţi în afara zonei dumneavoastră de confort, ceea ce vă va fi cu atât mai la îndemână cu cât veţi aborda într-o manieră pozitivă riscul unui eşec.

Ocupaţi-vă de dumneavoastră

Dacă vreţi să fiţi productiv, aveţi grijă de dumneavoastră, dormiţi cât trebuie pentru a vă reîncărca bateriile, faceţi exerciţii în mod regulat. Vă veţi simţi mai puternic, mai energic şi mai bine pregătit pentru a gestiona stresul. Găsiţi timp să vă jucaţi şi obţineţi un echilibru între muncă şi viaţa personală. Este suficient să integraţi în programul dumneavoastră săptămânal activităţi care contează cu adevărat pentru dumneavoastră. Tot atâtea activităţi care, chiar în doze mici, vă provoacă plăcere şi vă ajută să vă simţiţi bine şi să fiţi gata să înfruntaţi provocările şi să comunicaţi cu mai multă serenitate cu echipele şi partenerii.

Alte articole complementare:

Managementul personalului pe o navă care se scufundă

De ce este atât de mare rezistența angajaților la schimbare?

Cultura organizațională este în mare parte invizibilă

Semnele îndepărtării de leadership

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *