Câteva lucruri pe care un şef nu ar trebui să le spună
Întotdeauna am făcut aşa.
Este doar un motiv de a evita regândirea unei probleme sau a unei situaţii.
Descurcă-te.
Dacă un angajat bun îşi întreabă şeful ce să facă, înseamnă că nu s-a descurcat singur.
Nu am timp pentru aşa ceva.
Poate fi frustrant ca angajaţii să-ţi ceară anumite lucruri, dar prima sarcină a unui şef este de a se asigura că angajaţii şi le pot îndeplini pe ale lor.
Tu te consideri stresat?
Orice încercare de a afla cine este cel mai stresat este doar o pierdere de timp şi o irosire de efort mental.
Asta e tot ce poţi face?
Probabil că da. Dar chiar dacă nu ar fi aşa, credeţi ca e nebun să recunoască?
Predecesorul tău făcea o treabă mai bună.
Este o observaţie absolut inutilă. Îl face pe angajat să se simtă prost fără să îl ajute să-şi îmbunătăţească performanţele.
Eşti norocos că ai un serviciu.
Când aude aşa ceva un angajat bun începe să-şi caute alt serviciu, iar cei slabi nu mai fac nimic de frică să nu fie concediaţi.
Asta e o idee tâmpită.
Poate fi spusă dacă vrei să nu mai vină nimeni cu vreo idee.
Faci o treabă foarte proastă.
Când un angajat se zbate să iasă dintr-o situaţie dificilă aşteaptă de la şef un colac de salvare, nu confirmarea faptului că se îneacă.
De ce eşti atât de leneş?
Critica pentru a fi utilă trebuie să se adreseze comportamentului care trebuie schimbat şi nu problemelor de caracter sau personalitate.
Ştiam că nu vei reuşi.
Şi atunci de ce i-ai mai încredinţat proiectul sau sarcina?
Ţi-am spus eu.
Chiar dacă l-ai avertizat pe angajat că o anumită abordare nu va merge, rămâne o constatare inutilă.
Articole complementare recomandate:
Ce înseamnă să fii lider inovator în ziua de azi
Managementul critic și alte moduri de a demotiva
Cum evaluați brandul de angajator
Calitatea vieții la locul de muncă impactează performanțele întreprinderii
Edmund
9:30 PM, August 2015
There is certainly a lot to learn about this subject. I like all of the points you have made.