Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

Sunteți un lider sau un manager?

Deci care este diferența dintre manageri și lideri? Ce îi separă?

Am descoperit în decursul timpului, conducând diferite companii că nu toți managerii buni ajung să fie și niște lideri importanți. Și am crezut întotdeauna în existența unei diferențe între a conduce un grup de oameni și a dirija o companie. Cei mai buni lideri sunt aceia care încearcă întotdeauna să mute afacerea pe care o conduc pe treapta următoare de dezvoltare.

Totuși, a fi un bun manager este o aptitudine care se dezvoltă în timp și vine odată cu experiența. A ști cum să tratezi cu propria forță de muncă atât pe o bază individuală cât și colectivă este o componentă vitală a conducerii unei organizații sau a unei afaceri.

Pentru mine a devenit de mult o evidență faptul că ingredientele cheie ale oricărei afaceri de succes sunt oamenii care lucrează pentru ea. Găsește amestecul potrivit de oameni care să lucreze cu tine și vei fi pe drumul spre succes. A avea o echipă potrivită de management este o precondiție dacă vrei să te asiguri că forța ta de muncă va opera la întregul său potențial.

Dar a fi un bun lider implică un set complet diferit de aptitudini și în multe afaceri se face greșeala de a eșua în diferențierea acestora.

Atunci când mă uit la ridicarea cuiva pe o poziție de leadership, caut un set specific de calități. Caut oameni care sunt pasionați, angajați, au convingeri și, cea mai importantă dintre toate, au viziune.

Nevoia unei echipe puternice de lideri nu trebuie niciodată subestimată. Această echipă este cea care va face diferența de la început. Oamenilor le place să știe că firma pentru care lucrează are un sens clar al direcției și al scopului.

Vorbind în termeni generali, dacă doriți o implicare din partea angajaților dumneavoastră, atunci trebuie să le demonstrați că echipa executivă împărtășește acest angajament.

Nivelul de implicare pe care angajații îl au față de compania în care lucrează nu trebuie niciodată subestimat sau subevaluat. De aceea este atât de importantă identificarea calibrului potrivit pentru oamenii care trebuie să-și asume pozițiile de leadership.

Am observat că prea multe companii, în special acelea conduse de manageri proprietari, nu au un plan de succesiune până când este deja prea târziu. Neplanificarea corectă a viitorului poate fi o greșeală fatală, pentru că o companie fără o echipă potrivită de lideri va eșua întotdeauna.

Problema existenței unei strategii de succesiune de succes este parcarea propriului ego și examinarea situației din punct de vedere logic. Nimeni nu poate fi etern și pentru a spune adevărul, adesea o companie poate beneficia de o injecție de talent și idei noi la vârf.

Aș spune că este vital să identifici oamenii care vor duce compania înainte, mai mult decât pur și simplu să conducă afacerea. De aceea este atât de importantă diferențierea dintre management și leadership.

O dată ce ați făcut asta, pasul următor este să vă plasați încrederea în noua echipă de lideri, să faceți un pas în spate și să-i lăsați să-și facă treaba.

Alte articole recomandate:

Cum își păstrează puterea directorii disperați după ea

Un conducător are dreptul la eroare?

Reuşita integrării unui angajat

Despre excelență în management și în multe alte lucruri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *