Blog

Blog
Sforile vizibilității brandului

Comments (0) - Uncategorized

Sforile vizibilității brandului

Vizibilitatea brandului este mesajul unic prin care induceți audienței ideea că marca dumneavoastră merită o investiție de timp, efort și, de ce nu, bani. Prin canale diverse, această vizibilitate a brandului personal poate fi optimizată. Acest lucru vă permite să puneți la punct un sistem prin care brandul vostru nu mai are nevoie de o introducere (aceasta fiind adesea prima dificultate întâmpinată de branduri).

Există o varietate de moduri în care vă puteți construi vizibilitatea brandului și recepția la nivel înalt a serviciilor pe care le oferiți online și offline. Totuși, exită două strategii pe care le puteți aplica și afacerii când vine vorbe de vizibilitatea brandului.

Direct sau organic?

Acesta poate fi cel mai provocator mod de creștere a vizibilității brandului. Fie că este prin reclamă directă sau indirectă, această abordare se potrivește brandurilor care au deja urmăritori sau startupurilor care încearcă capitalizarea printr-o vizibilitate maximă, adusă de publicitate.

Este totuși important să nu se supraliciteze. O campanie directă de reclame poate fi funcțională pentru branduri care și-au cîștigat deja recunoașterea, dar poate fi în același timp considerată ca fiind o metodă invazivă de publicitate și poate ajunge să fie ignorată de audiență.

Pe de altă parte, o abordare eficientă și interactivă este reclama organică. Aceasta apare atunci când clienții ajung pe situl vostru prin intermediul căutărilor, al comunicării din gură-n gură sau de la om la om ori prin motoare de căutare optimizate. Acest tip de publicitate nu este la fel de intruzivă ca reclama directă, însă implică o vizibilitate variabilă. Pe lângă faptul că vă permite să interacționați cu consumatorii la un nivel mai personal, publicitatea organică are avantajul că poate deveni virală, o strategie care a devenit fundamentul multor eforturi cu succes în marketing.

Marketingul de conținut

Eforturile de marketing, oricât de bine ar fi șlefuite pot totuși eșua dacă conținutul nu este relevant. Pentru a vă construi vizibilitatea și credențialele este esențial să prelucrați cu grijă acest conținut.

Conținutul este tot ceea ce prezentați ca parte a brandului propriu: studii de caz, povești de succes, istoria brandului și relațiile cu angajații sunt toate părți ale marketingului de conținut. Dacă deveniți un lider influent, un simbol sau o autoritate în industria dumneavoastră vă poate ajuta în creșterea vizibilității brandului, pe lângă construirea unei rețele personale extinse.

Conținutul de marketing devine rapid una dintre fațetele vizibilității brandului. Pe măsură ce consumatorii continuă să aibă tot mai mult acces la informație, ei continuă să o folosească independent pentru a deveni mai familiari cu brandurile cu care interacționează. Un conținut de calitate se învârte în jurul capacității de a răspunde la nevoile clienților voștri, dar și de a-i face pe aceștia să se simtă atrași în mod natural de el.

Vizibilitatea brandului continuă să furnizeze noi provocări care trebuie explorate, adesea reflectând asupra vechilor strategii și viziuni. Nu trebuie să vă fie frică să deschideți noi frontiere, însă este întotdeauna înțelept să vă amintiți de lecțiile trecutului!

Alte articole care s-ar putea să vă placă:

Colaboratorii care vă pot ajuta startup-ul să decoleze

Cum vă asigurați înainte de a vă hotărâ să vă schimbați jobul

Cele mai bune citate despre bani

Leadership-ul nu este un joc al clonelor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *