Blog

Blog
Cum să uitați

Comments (0) - Uncategorized

Cum să uitați

Liderii slabi își aduc aminte ceea ce ar trebui să uite și uită ceea ce ar trebui să țină minte…

„Puterea trecutului stă în puterea pe care i-o acordăm de a influența prezentul.”

V-ați așteptat ca cineva să-și asume, dar nu s-a întâmplat

  • „Sunt buni, dar…” (și puneți acolo ce aveți de zis despre o experiență negativă).
  • „Duce lucrurile la bun sfârșit. Dar, ooo! Cât dramatism!”
  • „E prea chițibușar.”
  • „Plutește.”
  • „Zâmbește, aprobă și face cum o taie capul.”
  • „Trebuie să aibă întotdeauna dreptate.”
  • „Nu va face niciun pas fără aprobare.”

„Liderii slabi cântăresc evenimentele și-i arată cu degetul pe cei care sunt de vină. Relele sunt mai memorabile decât bunele.”

Atunci când cineva dă greș în mod repetat, după instrucțiuni clare și echipare corespunzătoare, a primit responsabilități greșite. Ignoranța referitoare la capacitatea cuiva combinată cu dorința sa sinceră de a face ce trebuie reprezintă o rețetă sigură spre dezastru.

„Liderii slabi crează anxietate și îndoială atunci când readuc în atenție trecutul.”

5 modalități de a uita

  • Nu încercați să uitați. Uitarea activă înseamnă reamintire. Cu cât încercați să uitați ceva, cu atât mai mult o gravați în memorie.
  • Depășiți magnetismul de a fixa oamenii. Urmărirea excelenței înseamnă să continuați înaintarea în timp ce iertați trecutul.
  • Dați oamenilor sarcini noi. Șablonul eșecului la oamenii sinceri are legătură cu competențele. Ei fac lucruri pe care nu ar trebui să le facă.
  • Nu folosiți modele de eșec pentru motivare. „Întotdeauna ai dat-o-n bară cu chestia asta”, nu inspiră pe nimeni.
  • Judecați oamenii după ceea ce ar putea să facă, nu după ceea ce n-au făcut – după viitorul lor, nu după trecut.

5 lucruri de care să vă amintiți

  • Lecții învățate. În întâlnirile voastre unu-la-unu, întrebați oamenii despre ceea ce învață.
  • Angajamente asumate. Clarificați această chestiune.
  • Evidențierea punctelor forte. „Ești cel mai bun atunci când…”
  • Rezultatul dorit. Sfârșitul este aproape atunci când amintirile umbresc visele.
  • Muncă susținută, chiar dacă rezultatele dezamăgesc.

Liderii nu reușesc niciodată prim amplificarea, fixarea sau respingerea trecutului.

Liderii de succes transformă trecutul într-o platformă, nu într-o ancoră.

Cum și-ar putea liderii aminti de lucruri care să-i împingă pe oameni sau echipele lor în viitor, nu în trecut?

Alte articole:

Ceea ce spuneți este important – cum să comunicați mai bine în timpul schimbărilor

Cum să vă optimizați spațiul de lucru pentru creșterea productivității

În cadrul interviului de recrutare răspundeți cu seriozitate întrebărilor care vi se par inutile

Căi de ameliorare a eficienței în management

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *