Blog

Blog
Redactarea unui anunț percutant de descriere a unui job

Comments (0) - Uncategorized

Redactarea unui anunț percutant de descriere a unui job

Redactarea unui anunț ar trebui să fie o artă. De la primele cuvinte ar trebui să captați atenția candidaților. Există 5 reguli inconturnabile pentru a-i convinge. În 4 secunde și 4 cuvinte se decide totul…

Găsiți un titlu clar și precis

Folosiți terminologia proprie întreprinderii voastre, căutați cuvintele care le vorbesc candidaților. Cârligul trebuie să fie clar și evident. Copiați-i pe alții, priviți siteurile de joburi și reperați anunțurile standard. Așa cum trebuie să se diferențieze candidații pentru a fi aleși, și voi trebuie să o faceți pentru a fi reperați în masa anunțurilor. Rămâneți mai ales ușor de înțeles și liniștitor. Scrieți la prezent sau la viitor, interziceți „a fi” și „a avea”, două verbe fără un sens precis, fără imagine și conținut emoțional. Totul depinde de momeală. Fie candidatul se oprește și intră în text, fie trece mai departe, la alt anunț.

Folosiți cuvinte pe înțelesul țintelor voastre

Fiecare categorie de angajați este sensibilă la un discurs, la anumite cuvinte, la informații specifice. Nu vă puteți adresa în același fel unui comercial și unui inginer… Ca și Google, candidatul vostru va răspunde la cuvinte cheie, pe care trebuie să le găsească în anunț: formare profesională, avantaje, cointeresare, etc.

Dați informații utile

De neocolit: perimetrul postului, întreprinderea, organizarea ei, dimensiunile, piața, strategia, profilul căutat, condițiile de muncă, elementele de salarizare… Un anunț anonim, fără numele societății generază de două ori mai puține candidaturi.

Scoateți în față brandul

Faceți publicitate. Candidatul care citește anunțul poate fi un client, un concurent. Dați adresele siteurilor și blogurilor despre firma voastră. Aceste lucruri asigură și incită la un răspuns. Asigurați-vă că cititorii simt cultura, valorile, diferența… În orice caz făceți-vă remarcați. Anunțul vostru trebuie să fie reperat. Rămâneți originali, aliniați cu valorile întreprinderii voastre și mai ales cu imaginea pe care-o vehiculează. Încă o dată fiți diferiți de alții, dar respectați legea.

Respectarea legii                                             

Ei bine, nu aveți voie să menționați vârsta, situația familială, sexul, religia. Și nici să cereți vreo informație care nu are o legătură directă cu postul. Codul muncii scoate discriminarea la angajare în afara legii.

Sigur, poate că uneori veți avea nevoie de un anumit tip de angajat, dar va trebui să dați dovadă de multă creativitate și să rămâneți, cumva, în limita legii…

Alte articole pentru dumneavoastră:

10 tendințe definitorii în business care conduc spre succes

Cum să vă prezentați profilul LinkedIn când sunteți în șomaj

Cum să detectați premizele unui burnout la un colaborator sau chiar la dumneavoastră

Cercetarea operațională un instrument ajutor formidabil în luarea deciziilor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *