Blog

Blog
Transformați-vă compania, dar începeți cu voi

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Transformați-vă compania, dar începeți cu voi

„Toți vor să schimbe lumea, dar nimeni nu vrea să se schimbe pe el.” Este un enunț făcut cu peste un secol în urmă, mereu actual… Știți cine a spus asta?

Sunt multe de spus despre o afacere de succes, dar unul dintre lucrurile peste care se trece de obicei prea ușor cu vederea este importanța culturii organizaționale. În mod ideal, fiecare afacere ar trebui să aibe angajați cărora le place să vină la muncă, care muncesc din greu și care muncesc împreună. iar acest lucru nu se poate realiza decât printr-o cultură organizațională puternică.

Existența angajaților fericiți, care sunt buni la ceea ce fac, care-și înțeleg munca, înseamnă clienți care vor spune că firma voastră este cea mai bună pentru a face afaceri cu ea. Sigur că veți avea urcușuri și coborâșuri – crize financiare, de exemplu – dar cu lideri puternici la bază veți reuși să treceți peste orice obstacol.

Dar cum vă asigurați că aveți lideri puternici care lucrează pentru voi în primul rând? Totul începe cu voi – executivul sau recrutorul. Voi trebuie să dați exemplul pentru ceilalți din firmă, pentru ca aceștia să crească ori pentru a recruta oamenii potriviți, trebuie să creșteți în primul rând voi! Este întotdeauna util să participați la un seminar de leadership pentru a deprinde competențele necesare pentru a câștiga respectul celorlalți. Dar cheia este conștiința de sine, așa cum emoțiile celorlalți joacă un rol în modul în care sunt percepuți și numai conștiința de sine vă poate ajuta să identificați anumiți factori și să vă adaptați.

Și trebuie să aveți dorința de a  vă schimba. Mulți proprietari de afaceri sunt foarte tradiționaliști și fixiști în privința modului în care fac afacerile și acest lucru nu mai merge chiar atât de bine în lumea reală. Competitorii sunt pur și simplu prea inovativi și sunt multe de pierdut. Încercați, în viața de zi cu zi, căutând să observați ce tip de interacțiuni vă generează o reacție emoțională. Analizați ce v-a generat acea reacție emoțională, apoi încercați să vă gândiți la situațiile care vor crea aceeași reacție la colegii de muncă. Fie că vă simțiți bine pentru că cineva v-a luat sugestiile sau îngrijorările în serios, fie că cineva de la birou nu v-a băgat în seamă, folosiți-vă de asta pentru a crește înțelegerea și apoi folosiți-vă de dorința de schimbare pentru a vă ajusta atitudinea în scopul formării unor relații de calitate.

Alte articole care v-ar putea interesa:

De ce este necesară o strategie de achiziție a talentelor

Stăpânirea valurilor schimbării

Erori de evitat când începeţi un nou serviciu5 obiceiuri esențiale care trebuie adoptate rapid de orice director doritor de succes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *