Blog

Blog
Comportamente de leadership pe care trebuie să le adoptați pentru succesul la locul de muncă

Comments (0) - Uncategorized

Comportamente de leadership pe care trebuie să le adoptați pentru succesul la locul de muncă

Angajații determină performanța unei afaceri, dar comportamentul liderului este cel care face performanța angajaților. Dacă punem două organizații una lângă cealaltă cu aceleași mașini și echipamente, iar una dintre ele va merge mai bine decât cealaltă, motivul va fi diferența dintre angajați și comportamentul liderilor lor.

În anumite cazuri angajații sunt motivați și muncesc ei înșiși pentru succes. Ei sunt probabil motivați de valorile și convingerile implantate de fondatorii organizațiilor și trag din greu pentru succes. Poate că unii dintre manageri și lideri sunt responsabili de buna performanță a angajaților, datorită comportamentului liderilor și mediului asigurat de ei pentru angajați. O organizație care nu are o performanță bună ar putea să fie așa datorită inactivității liderilor și a unui stil de leadership nepotrivit. Pot fi făcuți câțiva pași chiar și în acest caz pentru a adopta o strategie de succes la locul de muncă.

Stabiliți viziunea

Odată ce scopul unei organizații este clar, viziunea trebuie să fie explicată tuturor angajaților în așa fel încât aceștia să știe cum trebuie să se adapteze sau să-și schimbe comportamentul. Activitățile, etica, ideologia și abordarea trebuie de asemenea explicate pentru ca organizația să le poată adopta pe viitor. Angajații au nevoie să fie motivați. Liderii eficienți vor ști ce îi motivează pe angajații lor și vor acționa în consecință.

Evaluarea situației prezente

Timpul este folosit pentru analiza atmosferei externe, a colectivului și a sistemelor metodologice, dar și pentru a recunoaște simbolurile, obiceiurile și legendele, care au ca rezultat motivarea angajaților. A încerca să porniți o schimbare fără a-i fi motivat pe angajați este ca și cum ați avea o mulțime de chestii de făcut, dar fără a obține vreun rezultat.

Competențele de leadership ale unui manager scot la iveală încrederea referitoare la modul în care se muncește și se interacționează la locul de muncă. Interacțiunile diferitelor stiluri de leadership și alegerile referitoare la proiectul organizațional vor ajuta pentru obținerea succesului spre care tindeți la locul de muncă.

Instruiți și revigorați

Acestea sunt etape importante pe scara îmbunătățirii performanțelor angajaților, care în multe organizații sunt sărite sau făcute prost. Fiecare angajat al organizației trebuie educat referitor la importanța succesului, trebuie să i de spună cum poate fi obținut și beneficiile pe care le vor obține organizația și angajații de pe urma sa. Acest lucru trebuie repetat până când performanța angajaților atinge nivelul dorit.

Pentru a revigora angajații, nevoile educaționale trec dincolo de simplul enunț „asta trebuie să facem și în acest mod”. Instruirea trebuie conectată cu interesele angajaților. Trebuie să înceapă prin a influența etica, starea de spirit și principiile fiecărui angajat și eventual să determine motivarea lor.

Explicați cu răbdare regulile, reprezentările și structurile

O dată ce viziunea a fost stabilită și revigorată în interiorul organizației, liderii trebuie să înceapă să le spună angajaților ce trebuie să se schimbe în munca lor și ce trebuie făcut pentru asta.

În această fază este foarte important ca metoda de comunicare implementată să permită comunicarea efectivă și feedbackul între angajați și manageri.

Implementarea

Acum focusul se pune pe implementarea metodelor de motivare decise și pe noile obiective fixate pentru angajați de liderii lor.

Liderii trebuie să se asigure că ameliorarea este monitorizată și calculată frecvent și că toate realizările sunt sărbătorite.

Reînoirea

La intervale regulate, totul trebuie monitorizat cu grijă pentru a vedea dacă sunt necesare schimbări sau dacă ceva trebuie făcut altfel. Trebuie sugerate ajustări și realizate de câte ori este nevoie.

Alte articole care s-ar putea să vă placă:

Întrebare dificilă la interviul de angajare – Dacă ar trebui să vă trăiți din nou viața, ce lucru ați schimba?

9 calități necesare pentru a reuși în antreprenoriat

6 chei indispensabile pentru a reuși în viață

Căutarea unui job este un maraton, nu un sprint

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *