Blog

Blog
Munciți mai inteligent nu mai rapid pentru un maxim de eficiență

Comments (0) - Dezvoltare Personală

Munciți mai inteligent nu mai rapid pentru un maxim de eficiență

Cu viețile noastre ocupate și responsabilitățile crescânde credem că dacă muncim mai repede sau mai dur vom realiza mai multe. Chiar dacă asta sună bine în teorie, practica ne omoară. Atunci când încercăm să lucrăm mai repede ne pierdem concentrarea și acest lucru are ca rezultat un timp mai lung pentru completarea unui proiect. Iată mai jos câteva sfaturi pentru a munci mai inteligent și a realiza mai multe fără a trebui să munciți mai repede:

  • Cel mai important lucru pe care trebuie să-l țineți minte este că nu aveți un milion de lucruri de făcut, ci câte un lucru pe rând;
  • Prioritizați-vă obiectivele. Apoi faceți o listă cu pașii necesari pentru atingerea acestor obiective. Asigurați-vă că fiecare pas sau acțiune de pe lista voastră are o importanță vitală pentru atingerea acelui obiectiv;
  • Puneți de-o parte munca care poate fi făcută de acasă. Luați aceste lucruri acasă și făceți-le noaptea. Dar asigurați-vă că acordați suficient timp pentru dumneavoastră și familie (sigur, atunci când nu lucrați tot timpul de-acasă);
  • Lucrați la cele mai importante proiecte în perioadele de vârf energetic. Cu toții avem o perioadă a zilei în care lucrăm mai bine. Identificați această perioadă și programați-vă cele mai importante proiecte, apoi concentrați-vă pe ceea ce contează cel mai mult și mai puțin pe cât timp sunteți prinși cu asta;
  • Folosiți-vă de un calendar pentru întâlniri și evitați să fiți întrerupți de oameni care dau buzna. Dacă oamenii chiar au ceva important de spus, atunci vedeți când puteți fixa o întâlnire mai târziu;
  • Rezistați multitaskingului. A încerca să faceți prea multe lucreuri în același timp duce la o pierdere a concentrării și la ieșirea de pe drum;
  • Scăpați de ceea ce vă distrage atenția. Închideți-vă outlookul și mesageria instantanee. Puteți trăi fără ele în timpul în care faceți ceva de pe lista de sarcini;
  • Începeți fiecare proiect întrebându-vă: „Oare ce trebuie să fac aici?” Această întrebare vă va ajuta să vă concentrați și vă va permite să vă imaginați pașii către finalizarea proiectului cât mai repede posibil;
  • Stabiliți un standard pentru finalizarea fiecărui proiect și opriți-vă când atingeți acel standard. Se pierde mult prea mult timp încercându-se să se facă totul perfect;
  • Admiteți când sunteți supraîncărcați și cereți ajutor atunci când aveți nevoie. Nu faceți mnimănui nicio favoare păstrându-vă prea multe sarcini pe care nu le puteți realiza la timp. Dacă vă trebuie ajutor cereți-l ori cereți o extindere a termenelor de predare;
  • Folosiți-vă de email și de mesajele vocale pentru a comunica cât mai mult posibil în timpul zilei;
  • Folosiți emailul în locul conversațiilor la telefon pentru a îmbunătăți claritatea. Veți avea detaliile scrise în loc să încercați să vă amintiți o conversație;
  • Mergeți la muncă cu 30-60 de minute mai devreme pentru a avea timp pe care să-l dedicați proiectelor importante. Acest lucru vă va da de asemenea timp pentru a vă planifica ziua și a obține informațiile și documentele importante de care s-ar putea să aveți nevoie.

Aceste sfaturi vă vor ajuta să deveniți mai eficienți fără să munciți mai repede sau mai mul. Persoana care muncește mai inteligent va fi aceea care va înainta în orice afacere.

Alte articole care v-ar putea interesa:

Sunteți siguri că v-ați ales jobul potrivit?

Decizii care vă definesc ca antreprenor

Cum să faceți de la început o impresie bună

Cum să vă dezmeticiți când ați scăpat lucrurile din mână

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *