Blog

Blog
Secrete pentru a face să funcționeze strategia companiei

Comments (0) - Uncategorized

Secrete pentru a face să funcționeze strategia companiei

Prea des liderii de business proclamă eșecul și irelevanța strategiei. Planurile sunt făcute, prezentate la ședințele de consiliu și apoi lăsate să se adune praful pe ele pe birouri sau pe rafturi. Planul strategic care n-a fost executat a devenit un simbol al exercițiilor scumpe, pedante, care costă timp și bani, dar nu au niciun impact. Companiile cad apoi într-un mod al inițiativelor fanteziste și al proiectelor de casă, care nu au sens pentru investitori sau angajați, împingând firma în multiple direcții. Dar liderii și strategii pot lucra împreună pentru a preveni această situație. Iată șase moduri simple pentru a vă asigura că planul dumneavoastră strategic rămâne relevant și este executat.

Creați o consistență

Planurile strategice, care listează o serie de idei și priorități neconectate, riscă să sune ca un mic-dejun variat. În loc de asta, asigurați-vă că firma voastră urmărește un set de acțiuni care împing în aceeași direcție. Un plan strategic trebuie să articuleze o viziune și o țintă, să includă multiple acțiuni și priorități care mișcă lucrurile înainte, spre obținerea unui rezultat. Prioritățile și investițiile care mută lucrurile în aceeași direcție crează beneficii de sinergie și de impuls.

Începeți cu cultura

Cultura companiei este sosul secret care face lururile să funcționeze. O cultură care valorizează acțiunea, promovează transparența, dă putere angajaților și încurajează comunicarea furnizează energie cinetică planului. Cultura este solul care ajută punerea proiectului în mișcare. Liderii trebuie să trateze cultura ca o promisiune de brand făcută angajaților. Cultura face posibilă executarea strategiei, permite oamenilor să-și joace rolul de a face lucrurile și furnizează de asemenea un debușeu pentru exprimarea îngrijorărilor și a problemelor atunci când planul nu funcționează.

Folosiți datele cu înțelepciune

Cu instrumentele de analiză a datelor și cu seturile extinse de date disponibile pentru explorare și analiză, strategii se află în fața unei provocări și a unei oportunități. Provocarea constă în a măsura și a analiza cele mai importante și mai relevante date și în a ignora zgomotul de fond. Oportunitatea apare atunci când datele sunt folosite pentru luarea deciziilor și măsurarea rezultatelor, iar fiecare va fi capabil să înțeleagă ceea ce este important și vor ști ceea ce au nevoie să știe. Este oportunitatea de a face un plan relevant și măsurabil pentru oricine este implicat în execuția lui. Planurile strategice trebuie să identifice datele cheie care acționează ca indicatori ai succesului.

Îmbrățișați agilitatea

Companiile cărora planificarea le ia prea mult timp și sunt obsedate de precizie în procesul de luare a deciziilor nu vor fi capabile să țină pasul. Concurența câștigă prin stabilirea planurilor, încercare, eșec și corectarea rapidă a cursului. Startupurile răsar cu mai puține resurse și cu agilitate obțin o cotă de piață. Companiile mai mari trebuie să ia decizii rapid, să acționeze cu viteză mai mare și să accepte planurile imperfecte, dar suficient de bune, care pot fi rafinate în timp. Agilitatea mai înseamnă și reevaluarea planurilor mai des de o dată pe an și corectarea cursului de câte ori este nevoie.

Concentrați-vă pe experiența clienților

Strategia trebuie ghidată de nevoile clienților, nu de teorie sau agende politice. Companiile care atacă punctele nevralgice, rezolvă peroblemele clienților și crează o experiență a clienților memorabilă și remarcabilă vor câștiga. Planurile strategice care sunt orientate spre clienți și spre piață vor întări brandul și vor aduce până la urmă venituri.

Comunicați în permanență

Atunci când planurile nu sunt comunicate, ele nu vor fi executate. Planurile strategice trebuie să fie prezentate, partajate și explicate la fiecare nivel, pe verticală și pe orizontală. Până când fiecare angajat, de la vlădică până la opincă nu va putea explica coerent planul și cum este afectat rolul său de acesta, strategia nu va conta. Atunci când fiecare angajat înțelege planul și știe în ce fel acțiunile sale se aliniază cu acesta, strategia devine o forță. Majoritatea companiilor subestimează cantitatea de informații necesară pentru a ajuta angajații să înțeleagă strategia.

Alte articole pe care poate ați dori să le citiți:

Vorbitul în public este mai ușor dacă spuneți o poveste

Managementul performanței – cum mențineți responsabilitatea angajaților

Cum să fidelizați angajații din generația Y

Nu-i lăsați pe alții să vă facă CV-ul!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *