Comunicare de criză: subiect, predicat și complement
Turnuri alambicate, jargoane și abrevieri… Dar la ce folosește această dependență față de formulele alambicate sau „ticurile” de limbaj pentru a se exprima? Mai ales când avem nevoie, în situație de criză, să ne facem corect și rapid înțeleși?
Observăm la fiecare experiență trăită că este necesar ca managerii care vor să țină crizele sub control să:
- Să dea directive sau informații clare, scurte și complete (un subiect + un predicat + un complement);
- Să lase la o parte mania jargonului și a abrevierilor;
- Să nu-și mai petreacă timpul reformulând informațiile furnizate de colaboratori (atunci când ele sunt fiabile) pentru a „face mai bine” (cel puțin așa crede el…);
- Să-și vadă de treaba lui, adică de managementul de criză și să nu intervină pentru orice motiv în orice chestiune.
Sper că de data asta am fost suficient de clar și concis…
Alte articole pe care poate le-ați ratat:
Secretul multiplicării vânzărilor: tăceți!