Blog

Blog
10 moduri în care social media poate facilita managementul schimbării

Comments (0) - Uncategorized

10 moduri în care social media poate facilita managementul schimbării

Stăpânirea artei de a schimba rapid este acum un avantaj competitiv critic

Lumea de azi se mișcă cu o viteză care crește în permanență. Noi tehnologii, oportunități, amenințări, cu toate forțează companiile să aibă abilitatea de a se schimba rapid pentru a rămâne competitive și a supraviețui într-un climat de afaceri din ce în ce mai dificil.

În timp ce companiile au fost obsedate de modul în care pot folosi digitalizarea pentru a-și îmbunătăți interfața cu clienții, aplicarea instrumentelor digitale pentru a promova și accelera schimbarea internă a primit prea puțină atenție.

Mediile sociale pot juca un rol vital în modul în care o companie ia decizii de management al schimbării și pot fi un „vehicul” important pentru a facilita un management al schimbării mai bun și mai rapid:

  • Mediile sociale interne pot să ajute la aplatizarea organizației și să conducă la dialoguri transparente transversale, indiferent de niveluri, funcții și poziții geografice;
  • Rețelele sociale interne ajută companiile să implice oamenii în definirea planurilor de a merge înainte, solicitându-le idei îndrăznețe care pot fi puse în slujba transformării;
  • Tranzițiile necesită adesea o schimbare corespunzătoare în comportamentul angajaților, fie prin adoptarea unui nou set de valori, ca parte a evoluției culturale ori a modului diferit de a munci, pentru a susține viziunea asupra companiei a unui nou lider. Social media și app-urile interne oferă liderilor și angajaților un mod de a se recunoaște și de a se recompensa unii pe alții.

Cum poate facilita social media managementul schimbării

Instrumentele și platformele digitale oferă un mod nou, puternic pentru accelerarea și amplificarea abilității unei organizații de a se schimba prin:

  • Îmbunătățirea implicării și angajamentului angajaților;
  • Construirea unei culturi colaborative;
  • Generarea de idei;
  • Stabilirea unei comunicări mai eficiente în ambele sensuri;
  • Storytelling;
  • Crearea unor experiențe de învățare mai angajante;
  • Partajarea practicilor curente prin rețea;
  • Branding intern;
  • Evaluarea mai regulată și mai eficientă a progresului;
  • Evaluarea culturală.

Doar social media nu va conduce la un angajament mai mare al angajaților în timpul schimbării. Comunicarea față în față, susținerea managerilor și coachingul în timp real sunt toate critice pentru păstrarea încrederii, creșterea moralului și a performanței în perioade de schimbare. Dar social media devine rapid un supliment indispensabil.

Alte articole care poate v-au scăpat:

Trei personalități indispensabile oricărei afaceri

Întrebări pe care și le pun recrutorii în timpul interviului

CV-ul – inamicul nostru

În 2030 liderii vor avea doar colaboratori, asociați și aliați

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *