Blog

Blog
Managementul unui om de vânzări începe cu propria voastră stare de spirit

Comments (0) - Uncategorized

Managementul unui om de vânzări începe cu propria voastră stare de spirit

Managementul unui om de vânzări poate fi simplu sau dificil, în funcție de propria dumneavoastră abordare. Nu sunt de acord cu cei care spun că este dificil. Totul pornește de la starea voastră de spirit. Pentru că, ce să vezi, oamenii de vânzări pe care-i coordonați vor să facă o treabă bună. Așa cum și voi vă simțiți inspirați și motivați. Să aibă grijă de cei dragi și să se bucure de recompensele pe care ni le oferă viața. Nu sunt acolo pentru a vă face viața grea. La sfârșitul zilei, ființele umane sunt programate să caute succesul, dezvoltarea și împlinirea.

Deci hai să ne întoarcem la chestia asta cu starea de spirit. De ce? Ei bine, pentru că un om de vânzări este în întregime o individualitate unică, la fel ca oricare dintre noi. Deci va depinde de atitudinea și de starea de spirit pe care o adoptăm în fiecare situație pentru a face diferența. O dată ce ați ales o stare de spirit sau o convingere pozitivă, aveți elementele fundamentale pentru a face orice altceva să meargă. Dacă nu, nu veți putea.

Vestea bună este că noi trebuie să ne alegem starea de spirit în orice situație dată. Și atunci de ce n-am fi îndrăzneți, pentru a alege una pozitivă? De exemplu: „oamenii de vânzări sunt minunați, iar coordonarea lor este ușoară și plină de satisfacții.” Ei bine, dacă ați reușit să vă spuneți asta, putem trece la aspecte mai practice.

Să explorăm un pic ce pune în mișcare un om de vânzări. Doar pentru cazul în care ați uitat.

Stereotipul vânzătorului clasic se schimbă în permanență, pe măsură ce crește înțelegerea noastră referitoare la comportamentul uman și a motivelor care-i fac pe oameni să cumpere.

În noua economie, cunoștințele, deși importante, nu sunt principalul sprijin. Totul este despre relaționare. Așa că oamenii și echipele de vânzări trebuie să se adapteze. Totul în timp ce trebuie să obțină performanța, să servească clienții și să-și facă cota și obiectivele. Ca director de vânzări aș fi îngrijorat dacă echipa mea nu ar fi tenace în realizarea și furnizarea unor servicii și produse de foarte bună calitate pentru clienți. Iar dacă cineva nu este dornic să vadă ultimele cifre de vânzări ar trebui să sune niște clopote de alarmă.

Deci coordonați o persoană care trebuie să fie totul pentru o mulțime de bărbați și femei. O mare provocare pentru oricine! Dar de unde începeți? Și ce reguli fixați? Atunci când managerii fixează limite, standarde și așteptări, adesea reușesc să creeze o echipă de vânzări eficientă. Totuși nu trebuie uitată flexibilitatea. Însăși natura unui om de vânzări este departe de rutina rigidă pe care o are un angajat obișnuit. Ei trebuie să fie adaptabili, independenți și să aibă inteligența străzii. Pentru că acțiunile lor sunt orientate spre indivizi, au nevoie de resurse și susținere din partea managerului lor de vânzări. Nu toți clienții sunt la fel, iar unii pot dori o adaptabilitate pe care oamenii voștrii de vânzări trebuie să fie în stare să le-o ofere.

Cu mai mulți ani în urmă echipa pe care o coordonam a relansat un produs. A fost o perioadă de activitate intensă pentru noi. Cu multe ore lucrate chiar și în weekend. La un moment dat am luat decizia ca unii dintre membri să nu participe la anumite ședințe, pentru că toți fusesem plecați peste weekend în țară. Ei au nevoie de această flexibilitate în anumite limite. Țineți minte asta mereu. Altfel, într-o zi veți observa că s-a întâmplat ceva care ar putea impacta mai multe fațete ale afacerii. Entuziasmul unui om de vânzări poate stoarce uneori cei mai bun din el. Așa că aveți grijă. Totul se reduce la ceea ce este corect, drept și rezonabil.

Atunci când puteți, în calitate de directori de vânzări, luați presiunea de pe umerii oamenilor voștri. Pentru ca ei să se poată concentra asupra propriilor priorități. Acestea sunt dezvoltarea relaționării cu clienții companiei, astfel încât să le poată oferi cele mai bune produse și servicii pe care le livrați. Creați întotdeauna un mediu pozitiv pentru persoanele din vânzări. Acest lucru îi va face să se simtă în siguranță și bine primiți. Ceea ce, credeți-mă, va mări nivelul productivității lor. Faceți întotdeauna efortul să înțelegeți oamenii de vânzări. Empatia și grija sunt vitale pentru orice manager, nu numai pentru cei de vânzări.

Și asta pentru că un om de vânzări poate fi supus unui val de respingere de îndată ce iese din birou. Mai ales noii membri ai echipei. Și contrar opiniei celei mai răspândite și oamenii din vânzări au sentimente. Din fericire, pentru că altfel nu ar fi capabili să se conecteze cu 75% dintre clienții lor.

Atât de des ne îngreunăm singuri lucrurile în acest joc al managementului! Gândiți-vă și pregătiți-vă mai întâi acea stare de spirit. Veți fi uimiți de diferență…

Articole complementare:

Poate funcționa întreprinderea dumneavoastră fără salariați?

Ce tip de patron vă convine cel mai bine?

Promovarea personalului în organizații

Sunteți sigur că nu aveți un șef toxic?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *