Blog

Blog
Cum să vă coordonați angajații de la distanță într-un mod profesionist

Comments (0) - Uncategorized

Cum să vă coordonați angajații de la distanță într-un mod profesionist

Tehnologia a ajuns într-un punct în care oamenii pot lucra cu ușurință de la distanță. Asta înseamnă că aceia cu necesități de muncă flexibilă pot lucra de acasă și nu au nevoie să fie la birou în mod fizic. Munca de la distanță este utilă și când vreți să angajați oameni din străinătate.

Poate că aveți deja agenți de teren care vin pe la birou în mod aleatoriu. Sau poate aveți personal care lucrează în străinătate și nu trebuie să vină permanent înapoi în țară. Există o mulțime de beneficii în a avea lucrători la distanță. Dar cum îi puteți coordona atunci când nu sunt la birou?

Lucrurile sunt diferite atunci când trebuie să coordonați personalul care lucrează de la distanță. Vestea bună este că puteți îndeplini această misiune în mod profesionist. Iată cum puteți fi niște șefi buni pentru oamenii voștri care lucrează de la distanță.

Conversați-vă cu ei pe video în loc de email

Știm cu toții că emailul este un mod comod de a vorbi cu oamenii oriunde s-ar afla în lume. Dar în același timp este o metodă de comunicare impersonală. Este mai ușor să ajungeți la sentimentele cuiva când sunteți față în față. Dar bineînțeles acest lucru nu este posibil cu colegii care lucrează de la distanță. Cel mai bun surogat în aceste cazuri este o conferință video cu ei. Există mai multe modalități de a face acest lucru, iar cea mai simplă este probabil utilizarea unui program ca Skype pe computerul dumneavoastră.

Dar dacă nu vreți să folosiți un laptop sau PC cu o cameră web? O altă opțiune este utilizarea unei instalații audio-video comerciale. Acest lucru ușurează apelurile video cu personalul și este cu atât mai util atunci când există mai multe persoane în cameră care iau parte la convorbire.

Țineți în mod regulat discuții unu la unu

Apelurile video sunt un mod simplu de a personaliza conversația cu membrii echipei dumneavoastră care lucrează de la distanță. Ceea ce trebuie să faceți este să dedicați o oră în fiecare săptămână sesiunilor de „catch-up”. În cadrul acestora veți discuta orice probleme sau dezvoltări care au apărut, fără a fi întrerupți.

Unii pretind că ședințele sunt o pierdere de timp. Dar atunci când aveți personal care lucrează de la distanță, devin o necesitate. Ele ajută la construirea unui raport între cele două părți. În plus sunt o metodă facilă de eliminare a oricăror probleme apărute.

Făceți-i să simtă că fac parte din echipă

Mulți șefi „uită” de echipa lor de la distanță. Dar acești oameni sunt și ei angajații companiei voastre. Trebuie să vă asigurați că se simt incluși în echipă. Sunt gesturi simple ca trimiterea unor freebies sau a unor mesaje din partea companiei. Și nu uitați să-i invitați la întâlnirile periodice ale personalului.

Identificarea necesităților de training

Vor fi momente în care echipa voastră trebuie să adopte un nou mod de a face ceva. Poate că acest lucru include chiar folosirea unei tehnologii diferite pentru atingerea unei ținte specifice.

În timpul ședințelor săptămânale, trebuie să identificați dacă personalul vostru, care lucrează de la distanță, are nevoie de vreun training. Și dacă da, puteți aranja să se întâmple. Ultimul lucru pe care vi-l doriți este ca productivitatea lor să scadă. Acest lucru va afecta eficiența afacerii voastre și rezultatele finale.

Succes!

Alte articole care v-ar putea interesa:

Ce nu vor îndrăzni niciodată să vă spună colaboratorii dumneavoastră

Secrete pentru a fi crezut, plăcut și respectat

Jocul se schimbă – tendințe care schimbă vânzările

Pericolul unui șef toxic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *