Blog

Blog
Cum să atrageți o clientelă cu venituri mari

Comments (0) - Uncategorized

Cum să atrageți o clientelă cu venituri mari

Cum seduceți o clientelă cu putere mare de cumpărare? Amanda Kennedy, specialistă în marketing ne dă 8 reguli de urmat pentru a realiza acest lucru.

Orice patron de firmă sau comercial visează să atragă în plasa sa o clientelă care dispune de o putere de cumpărare ridicată. Amanda Kennedy ne prezintă pe siteul ei, Empower Marketing Coach, câteva reguli pentru a seduce acest tip de clienți.

A avea o ofertă clară

Claritatea este esențială în oferta propusă clienților. Pentru asta trebuie să vă pregătiți în prealabil creind un scurt pitch (maximum două fraze), care explică foarte clar ce oferiți. Dați-vă numele, sectorul de activitate în care lucrați, dar și calitățile/competențele care fac din voi ființe unice.

Dezvoltarea unei activități de nișă

Dacă vă lansați pe toate piețele în același timp nu veți atrage o clientelă cu putere mare de cumpărare. Puteți avea mai multe activități de nișă, dar atenție să nu le multiplicați prea mult. Ca exemplu, ați fi gata să plătiți un preț ridicat unui fotograf specializat în nunți, dar și în portrete pentru copii?

Cunoașterea propriei ținte

Care sunt viitorii voștri clienți cu venituri mari și în ce activitate de nișă se situează? Fie că sunt medici, dentiști, avocați, contabili, gândiți-vă la toți aceia cărora doriți să le vindeți ceva.

Suprimați gratuitatea

Profesioniștii nu fac cadouri, așa că faceți la fel! Pentru a vă atrage o clientelă cu putere mare de cumpărare, fixați un preț care corespunde muncii și valorii voastre. Dacă dați un preț prea mic veți atrage o clientelă cu venituri mici, care dorește să fie ajutată gratuit de cele mai multe ori.

Deveniți inconturnabili

Trebuie să deveniți personalitatea inconturnabilă a sectorului dumneavoastră. Pentru asta stabiliți-vă profilul pe rețelele sociale și asigurați-vă că sunteți mereu pe primul plan al preocupărilor clientelei voastre de înaltă clasă.

Facturați la forfait (și nu la oră)

În niciun caz nu vă vindeți serviciul la oră! Dacă facturați la oră, ce puteți spera mai mult în termeni de câștig anual este o zi multiplicată cu 40 (adică numărul mediu de săptămâni lucrate pe an). Din contră, propuneți pachete care vă vor permite să atrageți o clientelă cu putere mare de cumpărare.

Îngrijiți-vă aparența

Pentru orice muncă, aparența este importantă: îngrijiți-vă aspectul fizic și modul în care vă îmbrăcați. Dacă sunteți neglijenți, nimeni nu va cumpăra de la voi. Un consultant în imagine va trebui să fie bine îmbrăcat. De asemenea, un formator în domeniul discursului va trebui să vorbească clar și sigur pe el.

Dați mai mult

Dacă vreți să fiți bine plătiți, trebuie să dați clientelei de înaltă clasă un maxim, care le depășește așteptările. Acționând în acest fel reputația și afacerile voastre vor crește. Dacă nu acționați așa, nu veți atrage clientela căutată și afacerile vă vor fi în pericol.

Alte articole complementare:

Cum să profitați de capitalul vostru uman

Implicarea individuală în schimbare pentru creșterea nivelului de adopție

Primele 7 fraze care vă spun că ați găsit persoana potrivită pentru un postPrincipiul transparenței – între postură și dictatură

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *