Câștigați timp evitând pălăvrăgeala și bârfa pe culoare
24 de ore pe zi, 1.440 de minute, 86.400 de secunde… iată de ce dispunem și încă într-o manieră echitabilă. Pornim de la un capital de timp egal și totuși la sosire unii se plâng că le lipsește. Conform lui Michael Altshuler, vestea proastă este că timpul trece repede; vestea bună este este că voi sunteți la comenzile de pilotaj. Acordați-vă puțin timp pentru citirea acestui articol pentru a-l gestiona mai bine.
În mod prioritar, ceea ce nu vă place
Suntem cu toții gestionarii timpului. Și o facem mai bine sau mai prost. Unii se plâng în permanență că le lipsește pentru a face ceea ce trebuie. Și, bineînțeles, sunt neliniștiți, ceea ce le ridică nivelul de stres. Sunteți piloții propriului timp și numai voi decideți cum îl cheltuiți. Pentru a termina cu stresul legat de timp este suficient să vă organizați. Respectați regula de bază: cursorul a ceea ce trebuie făcut în mod prioritar este adesea doza de atractivitate a unei sarcini. Cu cât aceasta vă plictisește mai mult, cu atât vă este mai greu să o faceți. Începeți cu ea și vă veți simți mai bine.
Creați-vă un buget de timp
Atunci când aveți nevoie de bani, vă analizați bugetul și încercați să reduceți anumite cheltuieli, pentru a avea mai mulți bani de cheltuit în alte domenii. Aplicați aceeași strategie în privința timpului. Faceți o listă a tuturor activităților voastre zilnice și în mod onest măsurați timpul necesar pentru a face totul, inclusiv pentru ocupațiile mai ludice, cum ar fi parcurgerea rețelelor sociale. Și limitați la o valoare precisă timpul pentru fiecare acțiune care nu vi se pare esențială.
Limitați timpul pentru emailuri
Pentru mulți, scrisorile pe hârtie erau mai ușor de aruncat. Ezităm atunci când este vorba de ștergerea unui email. Le deschidem adesea pe toate pentru a verifica dacă nu este ceva interesant. Mai întâi dezabonați-vă de la mesajele furnizorilor inutili, care trebuie să meargă la cele indezirabile. Apoi creați un folder pentru a plasa mesajele mai puțin urgente. Pe care să le vedeți mai târziu. Ceea ce rămâne mai mult de o săptămână nu are nicio importanță pentru voi. Ștergeți-le. Veți câștiga timp. Pilotați-vă organizarea emailurilor, dacă nu, ele sunt cele care vă vor înghiți timpul.
Planificați cu flexibilitate
Fixarea unui obiectiv al zilei vă va ajuta. Dacă nu se petrece totul așa cum ați prevăzut, replanificați cu mai multă flexibilitate. Dați-vă mai multe obiective pentru a obține unul, două sau trei lucruri în fiecare zi. De fiecare dată când obțineți unul, marcați-l și resubliniați-l, acest lucru vă va încuraja. Dacă trebuie, dacă o sarcină este mai urgentă sau apare un eveniment, puteți să amânați pentru a doua zi. Atenție să nu vă faceți însă un obicei din amânare.
Faceți un singur lucru o dată
Nu suntem în stare să facem mai multe lucruri o dată, contrar a ceea ce cred unii. Putem face un singur lucru o dată, dacă vrem să-l facem bine. În primul rând vă veți simți mai puțin stresați, veți fi mult mai eficienți și veți realiza mai multe în mai puțin timp.
Evitați zgomotul de pe culoar
În orice întreprindere ei există și vorbesc mai mult decât muncesc. Plimbă veștile dintr-o parte în alte, de cele mai multe ori pe cele false. Ascultându-i pe acești cronofagi bulimici, sărăciți în privința timpului. Cu siguranță puteți simți dorința să vorbiți, chiar să dați drumul la robinetul cu vorbe, mai ales dacă sunteți invadați de stres. Nu vă agravați situația alimentând acest zgomot de pe culoar, care-i îmbogățește pe ăia în vești de răspândit. Dacă aveți nevoie să vă destăinuiți cuiva, făceți-o în afara întreprinderii.
Nu ține decât de voi să faceți mai multe decât alții. Urmăriți scurgerile de timp, timpii morți, timpul pierdut inutil, timpul care vă scapă și reluați-l în mâini pentru a-l controla corect, controlându-vă astfel, de fapt, viața.
Alte articole:
3 sfaturi pentru a vă îndrepta… carisma
Citate pentru a vă transforma în lideri
Cum să depăşiţi îndoiala de sine în afaceriAveţi talent, provocarea este să vi-l descoperiţi!